hean Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Kjøpte i dag ett lite nettbrett (Samsung G T 3 7") fordi det var veldig billig og fordi jeg gjerne ville utforske Android-verden før jeg eventueltt vurdrer en android telefon til flere tusenlapper. I tillegg er ett 7-tommers nettbrett veldig utfyllende i tillegg til min 10" iPad. Førsteinntrykket med android er veldig bra men det er bare en eneste ting jeg ikke finner ut... HVOR kjøper jeg Appene, altså hvor er androids AppStore? Lenke til kommentar
Sharizard Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Google Play/Play Butikk. Sånn ser ikonet ut: http://androidspin.com/wp-content/uploads/2012/10/Play-Store.png Lenke til kommentar
hean Skrevet 29. november 2013 Forfatter Del Skrevet 29. november 2013 Takker for svar... da fant jeg det. "Play Butikk" på Norsk Letet etter feil butikk... sikker på det var Android market eller noe som var navnet. Lenke til kommentar
hean Skrevet 29. november 2013 Forfatter Del Skrevet 29. november 2013 Kanskje jeg kan skyte inn ett annet spørsmål her... Skjermen som tilsvarer hjem-skjermen i IOS kan man hente inn widgets og apper fra "Prog.". Det jeg lurer på er om man kan slette fra "prog.", altså for alltid til man eventuelt laster det ned igjen? Lenke til kommentar
Sharizard Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Tenker du å fjerne programmer/ikoner fra hjemskjermen, eller avinstallere dem helt? Hvis du vil avinstallere, går til du menylisten, holder lenge på appen/ikonet og så finner du det der. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 * Letet etter feil butikk... sikker på det var Android market eller noe som var navnet. Du var ikke helt på feil spor. Det het Android Market tidligre, men byttet til Google Play / Play Store for ca 1 1/2 år siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå