krabbemat Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Gjør det til vane å spamme F1, med mindre du kjenner piloten/sjåføren. F1? Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Jeg tror krabbemat mente at det var urettferdig å ikke få en "kill" på sjåføren fordi det er så enkelt å hoppe ut, men fnatten mente at hvis man sitter på så kan man bruke F1 til å skifte til "pilot" seat å ta over styringen. Lenke til kommentar
fnatten Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 F1? Default fører-slotten i kjøretøy. Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 6. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2013 F1 er en fin knapp på xbox og playstation ;-) Lenke til kommentar
fnatten Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 F1 er en fin knapp på xbox og playstation ;-) Ser det som en selvfølge at folk spiller dette på PC. Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 9. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2013 (endret) Ser det som en selvfølge at folk spiller dette på PC. Ser ut som den selvfølgen din må ta seg en aldri så liten realitycheck. PC er det som har solgt absolutt minst av alle platformer for BF4. URL for dere konspiratoriske kildereferansenerder http://www.vgchartz.com/gamedb/?name=battlefield+4 Endret 9. desember 2013 av Mazeking Lenke til kommentar
Vice Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Denne gir et korrekt bilde av hvor mange som spiller til enhver tid. VGChartz har antagelig også kun tatt med "Retail Sales" og ikke "Online Sales" http://bf4stats.com/ Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 9. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2013 Denne gir et korrekt bilde av hvor mange som spiller til enhver tid. VGChartz har antagelig også kun tatt med "Retail Sales" og ikke "Online Sales" http://bf4stats.com/ Og igjen, konsoll ligger fortsatt på topp. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Og igjen, konsoll ligger fortsatt på topp. Konsoll ligger uansett på topp da de er mange forskjellige plattformer mens PC er kun én, men av største individuelle plattform så varierer det mellom PC og PS3. Lenke til kommentar
fnatten Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Ser ut som den selvfølgen din må ta seg en aldri så liten realitycheck. PC er det som har solgt absolutt minst av alle platformer for BF4. URL for dere konspiratoriske kildereferansenerder http://www.vgchartz.com/gamedb/?name=battlefield+4 Tabellen der viser bare hvor trist verden er. 1 Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 9. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2013 (endret) Tabellen der viser bare hvor trist verden er. Ja ha så du blir trist for at PC ikke ligger på topp og at "din" plattform er ledende? Hvorfor ikke bare spille og være glad? Smaken er som rævva, den er delt og takk for det! Endret 9. desember 2013 av Mazeking Lenke til kommentar
fnatten Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Ja ha så du blir trist for at PC ikke ligger på topp og at "din" plattform er ledende? Hvorfor ikke bare spille og være glad? Smaken er som rævva, den er delt og takk for det! PC er master race av en grunn. Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Dette er engineer tråden !!!! De forrige 9 innleggene kan godt slettes for min del.. Lenke til kommentar
krabbemat Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Så hva slags utrustning for engineer foretrekker folket? Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 10. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2013 PC er master race av en grunn. Jævla rasist! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 (endret) Bare jeg som syns kitet til engineer er useless på maps uten kjøretøy? Tenker da på poengsanking, assualt har medpack, support har ammopack og til slutt har recon T-UGS for spotting / spawnbeacon. Hadde det ikke vært for MP7 hadde jeg neppe spilt klassen så mye som jeg har gjort. Endret 10. desember 2013 av Slettet+3165 Lenke til kommentar
fnatten Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Jævla rasist! Takker Lenke til kommentar
Mazeking Skrevet 10. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2013 (endret) Bare jeg som syns kitet til engineer er useless på maps uten kjøretøy? Tenker da på poengsanking, assualt har medpack, support har ammopack og til slutt har recon T-UGS for spotting / spawnbeacon. Hadde det ikke vært for MP7 hadde jeg neppe spilt klassen så mye som jeg har gjort. Litt synd at engineers ikke har noen antipersonellminer. Som du nevner på brett som Locker så har man ikke mye å stille opp med bortsett fra å blåse på med raketter når man skal inn igjennom tunnelene til selve lockerrommet. Har ikke testa det ennå man kan man styre en TV guided missil gjennom de trange passasjene her og ta ut folk som står i sniperspottene rundt selve lockerrommet? Tipper Missilene går for fort... Får prøve i kveld :-D Endret 10. desember 2013 av Mazeking Lenke til kommentar
gard. Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 (endret) Hva i huleste skal man med engineer på Locker? Annet enn å bruke PDW? Endret 10. desember 2013 av gard. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Hva i huleste skal man med engineer på Locker? Annet enn å bruke PDW? Nettopp! Det er liksom det poenget jeg prøver å få frem her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå