oddeh Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Har sett litt på den bilen her: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=45448332 Har noen noe erfaring med denne bilen? Positivt, negativt, evt. noe å passe på ved kjøp? Gjerne gjør meg oppmerksom på alt som er verdt å nevne Og hva er evt. maks dere ville gitt for denne, må trolig by litt... Lenke til kommentar
Alecs Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 (endret) Morfar har ein heilt maken, og er fornøgd. Inge store problem, går dit han skal, sjølv om det er nokre rustflekkar han helst skulle vore utan.Han du har lagt ut peikar til har stått ei god stund ubrukt og har gått nokså langt, men som ein fyrstebil kan han jo funke. Eg fekk min fyrstebil frå året etter til same pris med mange fleire positive sider (skinn, cruise, automat, AC... osb.). Med det i bakhovudet, ville eg heilt klart sett meg litt meir om. Men eg veit lite om Passatar, så eg lèt gjerne andre litt meir kunnige folk koma til. Endret 30. november 2013 av Alecs Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Passat er greie biler, men jeg ville gått for en diesel bil. Billigere i drift og har litt mer skyv. Akkurat denne burde du sjekke når registerreimen ble byttet (KM-stand), Mellom 100-150 000km skal de byttes, dvs den er nok på slutten av sin levetid. Lenke til kommentar
Pjuuok Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Er bare å kjøpe den bilen der. Men ha en buffer på 20-25k for verkstedutgifter. Du kommer til å trenge det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå