AnonymDiskusjon Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Hei Har fått noen utrolige koslige kommentarer på profilbildet. Nå sitter jeg her å lurer på hvordan jeg skal svare på de? De sier " så fint bilde" " Du ser bra ut" "Du er pen" osv Holder det med å like kommentaren? Eller skal jeg svare til kommentarene? Anonymous poster hash: bbb99...f89 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 På Facebook tenker du? Hvorfor ikke bare si "tusen takk!"? Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Man trenger jo ikke gi noen respons tilbake. Men hvis man nå skal absolutt ville det, så holder det forsåvidt å 'like'. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 29. november 2013 Forfatter Del Skrevet 29. november 2013 Takk for svar Da skal jeg ikke tenke så mye på det Anonymous poster hash: bbb99...f89 Lenke til kommentar
Populært innlegg €uropa Skrevet 30. november 2013 Populært innlegg Del Skrevet 30. november 2013 (endret) Det vanlige er å svare "nei, du er pen, znuppa!" hvorpå den andre svarer "nei, du er den peneste, zøtizzen" og slik fortsetter det noen runder fram og tilbake. Endret 30. november 2013 av Zarac 15 Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Reply with " Haters gonna hate " Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Evt: Hey bitch, you like money? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 (endret) Minner på at dere poster innenfor samlivs kategorien og ikke off topic , så TS fortjener seriøse svar.Tulle-innlegg vil få konsekvenser. Endret 30. november 2013 av Malvado 1 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Du kan f.eks like det de skriver, skrive tusen takk eller skrive at det er koselig med så fine komplimenter. Det er jo koselig å høre fine ord om seg selv, så det skal du bare ta med deg Du trenger ikke nødvendigvis takke hver enkelt heller, men bare takke alle sammen : "tusen takk dere :)" eller noe annet. Er fort gjort å trykke like på kommentarene også Er ikke noe du trenger å dvele veldig ved, men ta komplimentene med deg Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Støtter Tvillingsjel på den. Ta en sånn all-round takk. "Takk alle sammen :)" da ekskluderer du ingen heller. 1 Lenke til kommentar
Toppris Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Dag 1: Legg ut bildet Dag 2 eller 3: Kommenter "Hehe, takk alle :)" 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå