Gå til innhold

Killzone Shadowfall lyd/bilde usynkronisert

evenb0302

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har hjemmekino, men er kobla med HDMI/Optisk digital

Hvorfor kjører du ikke kun lyd gjennom HDMI??

Og viss du har on screen display på forsterkeren så bør du sjekke om det er noen innstillinger som Lip Sync....

Eller slå av alle motion plus innstillingene på tv`en siden slike ting kan føre til att lyd/bilde ikke stemmer helt, annbefaler selv å ikke ha på slike ting siden de lager kluss i spill og noen filmer på noen tv`er

Endret av Leffi78
Lenke til kommentar

Prøvde å ta ut den optiske digitale, men da ble det ingen lyd. Selvom det står at koblingen er ARC til vanlig.

aaa kk så viss jeg ikke forstår helt feil så kjører du hdmi rett i tv`en?? da forstår jeg du bruker optisk, jeg kjører både lyd og bilde gjennom forsterkeren via hdmi, men du kan jo prøve å slå av å på div ting i bildeinnstillingene på tv`en å se om dette endrer noe..... vet mange av de såkalte filtera på div tv`er lager kluss

Lenke til kommentar

Kan være greit å få sett om andre brukere har samme erfaring, hvis ikke så er det mulig at det kan være :

*Noe som gikk galt ved innstalasjon av spillet (cache).

*Ut innstillingene på lyden er ikke riktig konfigurert.

Dessverre så har jeg ikke en PS4 å teste med selv her, men hadde et lignende problem på PS3 som ordnet seg ved å fikle på innstillingene til selve PS3'en og sørge for at ut gikk via hdmi til tven.

Lenke til kommentar

Kan være greit å få sett om andre brukere har samme erfaring, hvis ikke så er det mulig at det kan være :

*Noe som gikk galt ved innstalasjon av spillet (cache).

*Ut innstillingene på lyden er ikke riktig konfigurert.

Dessverre så har jeg ikke en PS4 å teste med selv her, men hadde et lignende problem på PS3 som ordnet seg ved å fikle på innstillingene til selve PS3'en og sørge for at ut gikk via hdmi til tven.

Takker! Får fikle litt jeg også :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...