evenb0302 Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Noen andre som har problemer med dette? Evt løsning? Lenke til kommentar
Axl Rose Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Nei. Har du hjemmekino? Å såfall kan det være en dårlig kabel. Vet mange har hatt dette problemet med Netflix. Lenke til kommentar
evenb0302 Skrevet 29. november 2013 Forfatter Del Skrevet 29. november 2013 Nei. Har du hjemmekino? Å såfall kan det være en dårlig kabel. Vet mange har hatt dette problemet med Netflix. Har hjemmekino, men er kobla med HDMI/Optisk digital Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 (endret) Har hjemmekino, men er kobla med HDMI/Optisk digital Hvorfor kjører du ikke kun lyd gjennom HDMI?? Og viss du har on screen display på forsterkeren så bør du sjekke om det er noen innstillinger som Lip Sync.... Eller slå av alle motion plus innstillingene på tv`en siden slike ting kan føre til att lyd/bilde ikke stemmer helt, annbefaler selv å ikke ha på slike ting siden de lager kluss i spill og noen filmer på noen tv`er Endret 30. november 2013 av Leffi78 Lenke til kommentar
evenb0302 Skrevet 30. november 2013 Forfatter Del Skrevet 30. november 2013 Hvorfor kjører du ikke kun lyd gjennom HDMI?? Prøvde å ta ut den optiske digitale, men da ble det ingen lyd. Selvom det står at koblingen er ARC til vanlig. Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Prøvde å ta ut den optiske digitale, men da ble det ingen lyd. Selvom det står at koblingen er ARC til vanlig. aaa kk så viss jeg ikke forstår helt feil så kjører du hdmi rett i tv`en?? da forstår jeg du bruker optisk, jeg kjører både lyd og bilde gjennom forsterkeren via hdmi, men du kan jo prøve å slå av å på div ting i bildeinnstillingene på tv`en å se om dette endrer noe..... vet mange av de såkalte filtera på div tv`er lager kluss Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Sjekk om du har en Spillmodus på TVen, det skal kutte ned ganske mye på inputlagen. Er nok det som er problemet. Lenke til kommentar
evenb0302 Skrevet 30. november 2013 Forfatter Del Skrevet 30. november 2013 Takk for alle svar! Ser ikke ut som noe hjelper dog Verdt å merke seg at det er lipsynken som er ute. Merker ikke noe lagg når jeg fyrer av et skudd f.eks. Problemet er også kun på Killzone. Assasins Creed og andre spill funker fint Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Kan være greit å få sett om andre brukere har samme erfaring, hvis ikke så er det mulig at det kan være : *Noe som gikk galt ved innstalasjon av spillet (cache). *Ut innstillingene på lyden er ikke riktig konfigurert. Dessverre så har jeg ikke en PS4 å teste med selv her, men hadde et lignende problem på PS3 som ordnet seg ved å fikle på innstillingene til selve PS3'en og sørge for at ut gikk via hdmi til tven. Lenke til kommentar
evenb0302 Skrevet 30. november 2013 Forfatter Del Skrevet 30. november 2013 Kan være greit å få sett om andre brukere har samme erfaring, hvis ikke så er det mulig at det kan være : *Noe som gikk galt ved innstalasjon av spillet (cache). *Ut innstillingene på lyden er ikke riktig konfigurert. Dessverre så har jeg ikke en PS4 å teste med selv her, men hadde et lignende problem på PS3 som ordnet seg ved å fikle på innstillingene til selve PS3'en og sørge for at ut gikk via hdmi til tven. Takker! Får fikle litt jeg også Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Noen andre som har problemer med dette? Evt løsning? Har samme problem men ingen løsning og det er kun lipsync som er usynkronisert. Det merkelige er at det er kun i KZ jeg har det problemet så langt, ingen andre spill som jeg har lagt merke til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå