opticus Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Jeg lurer på om det er flere enn meg som har problemer med å komme seg inn på microplex til tider. Det er ikke hele tiden, men ganske ofte, har så vidt klart å komme meg inn på siden deres en gang denne helgen. Jeg vet ikke om det er min isp, meg eller microplex som gjør noe galt, men noe er hvertfall galt. Det har vært sånn i flere mnd'r. Til tider er det null problemer å komme inn på siden deres og alt fungerer flott, også er det plutselig slutt igjen. Må legge til at alt annet som har med microplex å gjøre har vært positive erfaringer fra min side Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Jeg bruker Microplex mye, har aldri hatt problemer med å komme inn. Men du har rett at vi ikke kommer inn i dag. Jeg er enig med deg at de yter meget god service, har hatt behov for å bytte noen komponenter. De kommer sikkert på nett snart. Lenke til kommentar
Rasmus Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 har hatt problemer med å komme inn til tider jeg også.. av og til når jeg faktisk har kommet inn for å sjekke produkter, detter jeg ut etter en stund (finner ikke siden) Får samme problemet hjemme (ISDN) og på skolen (100mbit). tvilsomt! Men de har jo bra service og sånt Lenke til kommentar
opticus Skrevet 5. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2003 jeg har ikke bare problemer hjemme, har det fra jobb og skole også. Mulig det er jeg som går inn på siden for ofte Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Har nesten aldri problemer, bare noen faa ganger. Jeg er stor forn0yd med servicen dems :-) Har aldri hatt noen problemer. Mvh FrenChie Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Stemmer nok med at det er pes å komme inn, ihvertfall de siste dagene nå.. Aner ikke hvorfor, de ødelegger jo mye for seg selv på den måten, jeg skal bestille 2xtower og 2xpsu og andre diverse ting og kommer jeg ikke inn på siden i hele dag kan jeg jo bare gå til 3DFXCool eller netconnection... hehe neida, venter nok jeg, liker microplex godt Lenke til kommentar
opticus Skrevet 5. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2003 også kommer jeg jo til der det står microplex, dit man kommer før man blir redirected til et eller annet annet sted Microplex Norge AS står det der... jeg vil inn og sjekke priser og utstyr, holder på å kjede meg ihjel på jobb! tråler forumet på hw.no og er innom diverse webshopper og sjekker ting, vil ha AC... har ikke nok penger, men har begynt å spare Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Ja det har vert tildels store problemer i det siste :o Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Nå kommer jeg inn på Microplex sine sider. Lenke til kommentar
wanvik Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Har til tider hatt problemer jeg også, og kan opplyse om at det er ikke dårlig linje som er problemet.. Som regel så er det en asp-feil.. Burde selvfølgelig ha vært fikset for lenge siden.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå