Gå til innhold

Hjelp til valg av deler til gaming pc!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

takk for et fint svar! Funnet ut at jeg sparer 300kr på å handle hos MPX kontra Komplett :) Når det gjelder skjermkortet, ville du gått for Gigabyte 770GTX, eller gått for ASUS, MSI eller noen andre? eller rett og slett gått for et billigere 280X kort? Eller er det verdt å legge på noen hundre for å få det jeg har satt opp?

Nja, Gigabytte 770 GTX er greit nok, men generelt sett så ville også jag ha valgt ett ASUS kort :) I og med at det er 300 kr på MPX så kan du handle derfra så sparer du litt Penger også ;)

Lenke til kommentar

Etter å ha lest dette http://www.hardwarecanucks.com/forum/hardware-canucks-reviews/62065-gigabyte-gtx-770-windforce-3x-oc-review.html ender jeg nok opp med Gigabyte!

Tror jeg ender opp med dette oppsettet, akkurat de samme delene ble 9200 på MPX og 9500 på komplett, så handler derfor på netonnet til 8762kr :) Passer alt? Gjerne kom med innspill! Skal også bestille Cooler master 212, men siden den ikke er på lager venter jeg litt med den..

post-157484-0-36197300-1386263142_thumb.jpg

Endret av baerb2k
Lenke til kommentar

Etter å ha lest dette http://www.hardwarecanucks.com/forum/hardware-canucks-reviews/62065-gigabyte-gtx-770-windforce-3x-oc-review.html ender jeg nok opp med Gigabyte!

Tror jeg ender opp med dette oppsettet, akkurat de samme delene ble 9200 på MPX og 9500 på komplett, så handler derfor på netonnet til 8762kr :) Passer alt? Gjerne kom med innspill! Skal også bestille Cooler master 212, men siden den ikke er på lager venter jeg litt med den..

attachicon.gifny pccccc.jpg

Ser bra ut! Antar at du tenker å gå sli med så mye watt? Ville vurdert 2tb hdd, ikke så mye dyrere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...