Cuneax Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Papirtynne iQi Mobile gir Apple-fansen det de vil ha.Skaff deg en trådløs lader til iPhone Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 150 kr! da skal jeg garrantert kjøpe det Lenke til kommentar
haakonmt Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Wow, det var faktisk imponerende elegant. Hadde lett blitt et kjøp hvis jeg hadde hatt iPhone, håper det kommer noe lignende til android-telefoner! 1 Lenke til kommentar
hobbyPastor Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Har ladet Lumiaen min slik, i et år nå, trenger heller ikke noe ekstra å koble til telefonen heller da, men det bør nevnes at laderen i seg selv var ganske dyr! Lenke til kommentar
Ham&Cheese Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Overraskende god løsning til en god penge! Nå skal det jo nevnes at den trenger en ladeplate, og de er nok et hakk dyrere. Lenke til kommentar
iMiiXz Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Wow, det var faktisk imponerende elegant. Hadde lett blitt et kjøp hvis jeg hadde hatt iPhone, håper det kommer noe lignende til android-telefoner! Det er det hauger og lass med ! Bestillte nettopp en til Galaxy Note II'en min som plaseres innenfor dekselet uten at du trenger noe case i det heletatt. 1 Lenke til kommentar
rOflcOptEr-- Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Netshop har faktisk tilbud på dette til S4 idag. Forskjellen er vel bare at der er det skjult, og du slipper å ha ett megastygt "klistermerke" synlig på mobilen... Lenke til kommentar
dkvam Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 (endret) At trådløs lading ikke har tatt av mer forundrer meg. Har en Lumia920 og trodde først at trådløs lading bare var en slags gimmick. Hvor vanskelig er det å koble til en lader liksom:) Men etter å ha tatt det i bruk er det nesten must have! Håper Nokia/MS setter det høyt på funksjonslista. Jeg vil ikke ha et separat ladedeksel men et som erintegrert i tlf. (løsningen til S4 er OK,løsningen til Lumia 925/1020 er ikke) Håper bare at hvis trådløs lading tar av skikkelig at de holder seg til en standard. Frykten er vel at Apple lager sin egen standard istedet for Qi eller tilsvarende.. Endret 30. november 2013 av dkvam Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 (endret) Wow, det var faktisk imponerende elegant. Hadde lett blitt et kjøp hvis jeg hadde hatt iPhone, håper det kommer noe lignende til android-telefoner! Lading er hardware, Android er firmware så dette kommer ikke til Android. Slike løsninger har derimot eksistert til blant annet mange Samsung telefoner i et par års tid. Den siste tiden har det også dukket opp litt mere ferdige løsninger fra produsenten selv også. http://www.samsung.com/uk/consumer/mobile-devices/smartphones/smartphone-accessories/EP-WI950EWEGWW Endret 30. november 2013 av esoteric Lenke til kommentar
ErikLøvaas Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Wow, det var faktisk imponerende elegant. Hadde lett blitt et kjøp hvis jeg hadde hatt iPhone, håper det kommer noe lignende til android-telefoner! flere Android-mobiler har skikkelig trådløs lading, for eksempel de nyere Samsung-mobilene og Nexus 5. Dette er bare en slags nødløsning. Lenke til kommentar
RogeRRRRRR Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 hvor kan man kjøpe det? Lenke til kommentar
Ooooj Skrevet 21. februar 2014 Del Skrevet 21. februar 2014 Finnes det noen butikker som selger dette i Norge? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg