Blue Hawaii Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Hvis du har lyst til å bli kjent med en mann som liker nøyaktig det du beskriver i toppen av tråden her så bare ta kontakt Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Hjelper vel å si noen ord om landsdel og alder, men regner med at kanskje moderatorer vil sette kaffen i halsen da.. Lenke til kommentar
Blue Hawaii Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Ja, vi kan ikke ha noe av det... Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Ingen kan stoppe ts fra å sende pm til den hun vil 4 Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Du er helt normal, det er en myte i samfunnet at damer ikke vil ha en mann som både gir ris og bestemmer når man skal ha sex. En dame som føler seg beskyttet og trygg med sin mann lar han ta for seg som han vil med henne, innenfor normale grenser såklart. Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Er bare hot om mannen kaster en ned på sofaen og tar for seg, om det er kjæresten da. Om man absolutt ikke vil så må man jo høre på. Som regel vet man vel om dama synes slikt er greit. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Er bare hot om mannen kaster en ned på sofaen og tar for seg, om det er kjæresten da. Om man absolutt ikke vil så må man jo høre på. Som regel vet man vel om dama synes slikt er greit. Har opplevd at noen synes det er uvant i starten for dem ikke har hatt det slik før, men det faller seg på merkelig vis naturlig etter hvert. Lurer på hvorfor det er så mange menn som ikke skjønner dette, alt for mange menn som er redde for å ødelegge forholdet eller noe, alt for mange damer som vet at mange menn er redde for det også og utnytter det. Jeg liker å se på det som løvene, for at en hannløve skal få parre seg må han først "slåss" med hunnløven, hun er hissig, gjør motstand, tester grenser, snerrer, men er han standhaftig og holder med det han føler er riktig, blir hun hans make. Hos menneskene prøver damene å innlede til en slik dans også, men 90% av mennene sier "jeg skal ikke prøve meg igjen, du bestemmer"...... de må skjønne at damene vil ha en liten kamp, man må jo tross alt etablere maktbalansen i forholdet. Virker som om mange ikke vet at den eksisterer. nå babler jeg.... Og til dere pysemenn som føler dere truffet og damer som enda ikke har opplevd et godt definert forhold og skal angripe meg fordi jeg brukte ordet "maktbalanse" og kalle meg mannsjåvinist osv..., det er forskjellig maktbalanse i forskjellige aspekter av et forhold, når det gjelder sex så ligger den hos mannen, når det gjelder andre ting så hersker damene, det kan være noenlunde likt sammenlagt, bare ikke helt flatt fordelt. Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 13. februar 2014 Del Skrevet 13. februar 2014 Kan både dominere og bli dominert jeg, synes i grunn det er ganske hot å bli dominert Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2014 Er bare hot om mannen kaster en ned på sofaen og tar for seg, om det er kjæresten da. Om man absolutt ikke vil så må man jo høre på. Som regel vet man vel om dama synes slikt er greit. Har opplevd at noen synes det er uvant i starten for dem ikke har hatt det slik før, men det faller seg på merkelig vis naturlig etter hvert. Lurer på hvorfor det er så mange menn som ikke skjønner dette, alt for mange menn som er redde for å ødelegge forholdet eller noe, alt for mange damer som vet at mange menn er redde for det også og utnytter det. (...) Og til dere pysemenn som føler dere truffet og damer som enda ikke har opplevd et godt definert forhold og skal angripe meg fordi jeg brukte ordet "maktbalanse" og kalle meg mannsjåvinist osv..., det er forskjellig maktbalanse i forskjellige aspekter av et forhold, når det gjelder sex så ligger den hos mannen, når det gjelder andre ting så hersker damene, det kan være noenlunde likt sammenlagt, bare ikke helt flatt fordelt. Jeg har mange ganger blitt kategorisert som mannsjåvinist(desverre er det ikke sosialt akseptert av vi nyter tradisjonelle kjønnsroller i vårt forhold), men over alt annet er jeg en praktisk mann. Og i dagen samfunn er det livsfarlig å være over normalt aggresiv. Feminister har de siste 50 årene jobbet for å sosialt kastrere menn, og desverre har de delvis klart det. Dette betyr at det nå er opp til kvinnen å klart og tydelig sier fra hva hun ønsker, som kvinne kan du ikke forvente at mannen gjør hva han ønsker med deg, vertfall ikke det første året/åra av forholdet. For å ta ett eksempel fra starten av forholdet med min nåværende dame, desverre ikke seksuelt men god illustrasjon, vi hadde gjort noen dumme valg og satt og snakket om det, jeg prøver å beroligge henne med "det er ingenting å tenke på" og "shit happens" mens hun står der og griner. Når jeg forstår at det ikke er noe jeg kan si for å roe henne ned går jeg mot henne for å gi en klem, men hun begynner å gå baklens vekk fra meg. I mitt hodet kommer det opp med store bokstaver "nei betyr nei" og "hun trenger ikke si ordet 'nei' for at det skal bety nei", etterfult av ett drøss med artikler jeg har lest opp gjennom årene. Hun ser jeg står der som et spørsmålstegn og blir mer opprørt for så å springer opp i andre etasje for å grine mer. Noen timer senere snakket vi om hendelsen og jeg får da vite at hva jeg skulle ha gjort når hun gikk vekk fra meg var å ta tak i henne og holde henne hard fast i mine armer, det var hva hun ønsket. Så vi har funnet vår rutine som fungerer, men jeg kan ikke se bort i fra hvis situasjonen var omvendt. En mann som automatisk tar og holder dama fast etter at hun hadde beveget seg bakover når han kom nærmere, dette høres for meg veldig ut som "Han oppførte seg veldig truende mot henne, og brukte fysisk makt for å holde henne fast". Og når man kommer over på seksuelle ting er det enda værre, da blir det til "han voldtok henne". Han trenger ikke engang tape rettsaken for at livet hans er ødelagt. Så for å summere så må dere kvinner som liker litt røffere omgang si det til partneren deres, hver man med litt fornuft vil ikke teste noen grenser før det er ett veldig godt etablert forhold. Takk feministene for at dere nå har kjederlige menn. Anonymous poster hash: ba5e0...d41 5 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Ja, man må si fra. Menn må få lov å være menn også. Det er forskjell på kjønnene, det kan vi ikke forklare vekk. 3 Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 Er bare hot om mannen kaster en ned på sofaen og tar for seg, om det er kjæresten da. Om man absolutt ikke vil så må man jo høre på. Som regel vet man vel om dama synes slikt er greit. Har opplevd at noen synes det er uvant i starten for dem ikke har hatt det slik før, men det faller seg på merkelig vis naturlig etter hvert. Lurer på hvorfor det er så mange menn som ikke skjønner dette, alt for mange menn som er redde for å ødelegge forholdet eller noe, alt for mange damer som vet at mange menn er redde for det også og utnytter det. (...) Og til dere pysemenn som føler dere truffet og damer som enda ikke har opplevd et godt definert forhold og skal angripe meg fordi jeg brukte ordet "maktbalanse" og kalle meg mannsjåvinist osv..., det er forskjellig maktbalanse i forskjellige aspekter av et forhold, når det gjelder sex så ligger den hos mannen, når det gjelder andre ting så hersker damene, det kan være noenlunde likt sammenlagt, bare ikke helt flatt fordelt. *snip* Enig her, men jeg har faktisk merket en forandring på damer de siste 3-5 årene. Dem vil ha det røffere og dem vil ha menn som er menn i større grad enn før. For min del orker jeg ikke etablere et forhold før begge parter er vel og fornøyde med hvem vi er så jeg forteller like så gjerne tidlig i fasen hvordan jeg liker å ha det og har enda ikke fått noe avslag av den grunn så det ser bra ut Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2014 Enig her, men jeg har faktisk merket en forandring på damer de siste 3-5 årene. Dem vil ha det røffere og dem vil ha menn som er menn i større grad enn før. Man kan hevde at norsk likestilling på enkelte måter har frarøvet den norske mann mulighet til å være mann så det du skriver om er kanskje en motreaksjon til nettopp dette Anonymous poster hash: bca9a...cc1 Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 20. februar 2014 Del Skrevet 20. februar 2014 (endret) Før likestillingen kom til Norge ble kvinner på mange måter frarøvet muligheten til å være kvinner også. Du bør lage en egen tråd om dette, slik at vi ikke ødelegger denne. Endret 20. februar 2014 av Ssnerk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg