AnonymDiskusjon Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Ja, der fikk jeg visst med hele problemstillingen i trådtittelen, gitt. Jeg er en voksen kvinne, og jeg tror jeg befinner meg et sted midt imellom sm og vanilje. Livet har lært meg at jeg synes det er spennende, opphissende og veldig fint å få ris på rumpa, aller helst etterfulgt av sex. Å måtte stå med en rød bakende i været og bli tatt er helt fantastisk! Å slippe å ta så mye stilling til hvorvidt jeg vil ha sex eller ikke er også deilig, jeg finner det befriende, spennende og morsomt å la det være opp til ham (selv om jeg selvsagt ville latt være hvis det kjentes ugreit). Samtidig vil jeg ikke bli slått til jeg griner, eller for den saks skyld så hardt at jeg får blåmerker. Jeg er nok ingen masochist, og det er vel blant annet her det butter litt. Mitt inntrykk av de som kaller seg dominante/sadistiske menn er at dette blir litt veikt og pinglete, litt uinteressant.. Ikke minst det at jeg legger såpass mye føringer på hva som er okei og ikke. Det andre problemet er at jeg vil være ei helt vanlig dame i et helt vanlig kjærlighetsforhold! Jeg vil ha familie, søndagsmiddager og se på Frustrerte Fruer. Jeg vil ikke være ei elskerinne, eller ha en på noen måte underlegen rolle. Dette virker å være litt uforenlig med det som altså rett og slett er tenningsmønsteret mitt. Slik det virker på meg nå, må jeg enten droppe denne siden av meg (og slite med å trives med den fysiske delen av et forhold) eller beholde denne siden og slite med å få til et likeverdig, koselig og fint forhold Er det sånn? Er jeg så feil satt sammen? Anonymous poster hash: ff3b6...8b0 1 Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Neida, du er på ingen måte noe unikt utskudd. Dette er slettes ikke så uvanlig som du kanskje tror. Ris, og andre former for mild/moderat SM/dominans er nok noe som ganske mange tenner på. Mitt inntrykk er i alle fall at ganske mange damer, gjerne sterke selvstendige damer som ikke er sub i dagliglivet gjerne setter pris på å bli dominert i senga. Det betyr definitivt ikke at de vil bli dominert ellers, men at det i en seksuell setting er pirrende å bli tatt kontroll over. Ris er én måte å dominere på, men det kan også handle om så enkle ting som det å bli holdt litt fast eller å bli snakket bestemt til. Sånt kan aldeles fint praktiseres i et ellers likeverdig og kjærlig forhold. Du trenger bare en partner eller en lekekamerat som forstår deg og din tankegang, forstår dine grenser og som både setter pris på å dominere og som faktisk får til å gjennomføre det uten at det blir for kleint og påtatt 8 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 (endret) Leo har egentlig et veldig bra svar her. Husk at alt er gradsbasert. Når du snakker om sadistiske menn så mener du vel verstingene som er svært antisosiale, noe man klokelig holder seg unna. Det som er viktig her er som du sier å ikke overtråkke grenser, og da trenger du noen som respekterer dem, og som gjerne også får glede av dette og ikke føler det som en byrde. Det er en kunst å finne noe man passer godt med over tid som man kan ha en god sirkel med å gi og ta med. Kanskje grunnen til at du objektifiserer deg selv for seksuell nytelse er en måte å forsøke å fjerne seg fra den kulturelle skammen dette har fra gammelt av, ved at du selv ikke initierer dette. Smerte er jo også noe som gjerne forsterker orgasmen, og når man først har dette som mønster så blir det fort at det må til for å føle seg tilfredsstilt. Mange jenter drømmer også om å bli litt dominert av en mann som bare må ha dem. Endret 29. november 2013 av vidor Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Nei, dette er veldig vanlig. Slapp helt av. Det er garantert mulig å finne deg en mann/kjæreste som liker dette og som også ønsker et helt vanlig forhold ellers. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 30. november 2013 Forfatter Del Skrevet 30. november 2013 Takk for fine svar! Og jada, disse "lekepartnerne" er det nok masse av, men jeg synes det hele blir så stusselig når det ikke er stuerent nok til at man kan være kjærester. Og selv om jeg har vært i et slikt kjæresteforhold, så ble det en skjev maktfordeling og noe litt skammelig over forholdet vårt (fra hans side) likevel. Men da drøyer jeg litt med å velge mellom sexliv og familieliv, og satser på at kombinasjonen faktisk er mulig! Hurra Anonymous poster hash: 94308...2c4 Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Jeg har ei venninne som er sånn halvveis sammen med en veldig dominant mann. Han tilhører S/M-miljøet, men i forholdet dem imellom er det hun som er den dominante. Det viser bare at sex og forhold ikke behøver å følge samme retning. Du har nok bare vært sånn middels heldig tror jeg, så det er nok bare å fortsette å kysse frosker 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 30. november 2013 Forfatter Del Skrevet 30. november 2013 Jeg har ei venninne som er sånn halvveis sammen med en veldig dominant mann. Han tilhører S/M-miljøet, men i forholdet dem imellom er det hun som er den dominante. Det viser bare at sex og forhold ikke behøver å følge samme retning. Du har nok bare vært sånn middels heldig tror jeg, så det er nok bare å fortsette å kysse frosker Haha..yey.... Anonymous poster hash: 94308...2c4 1 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Finnrs mange ulike typer folk og mange ulike fantasier. Tror ikke du er noe unormal. Jeg fantaserer ikke om akkurat det selv altså, but whatever floats your boat etc. Burde ikke være umulig å finne noen som er lik eller villig til prøve. Lykke til Lenke til kommentar
Ssnerk Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Det går helt fint å ha et vanlig kjæresteforhold og tenne på å bli dominert i senga. Forholdet blir som oftest enda bedre hvis man tør å utforske hverandres fantasier. Det blir derimot verre å finne en partner som vil se på frustrerte fruer med deg uten noen form for tvang. 6 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Tror man får nøye seg med å se på det alene eller med ei venninne Er fint om man kan være sammen med noen hvor man kan utforske fantasiene sine sammen, så lenge det er fantasier begge er komfortable med å utforske altså. Man må jo nesten finne ut hvor grensene går. Det er en fordel med å ha en fast partner/kjæreste, man blir tryggere på hverandre med tiden og vet hva den andre liker og da kan det også være lettere å eksperimentere litt, i tillegg til at man ideelt sett ønsker at den andre skal ha det godt. Lenke til kommentar
PROuser Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Har ofte drømt om å finne en normal kvinne med den form for "fetish". Det er opphissende å ha ho liggende over fanget og gi henne ris.. Lenke til kommentar
tole Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Hvor er Kirsten Giftekniv når vi trenger henne ? 3 Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Som nevnt over, så er dette helt normale fantasier og ikke noe å "skamme seg over", det er også mer enn nok menn der ute med lignende fantasier og behov! Jeg vil nok også anbefale om å sjekke ut http://www.smil-norge.no som er en landsdekkende BDSM forening som jobber mye med det seksualpolitiske og nettsiden har også ett eget forum og chat, i forumet er det også kontaktannonse forum. Nettsiden er gratis og bruke og man kan være helt anonym, bare bruk en anonym gmail/yahooo/hotmail(outlook) konto om man ønsker det. SMil siden er for alle som har fantasier rundt BDSM, uansett hvilket nivå man ligger på! Dette er en en fin mulighet til å finne informasjon, lese mer og bli kjent med likesinnede! Om spørsmål så kan jeg også spørres, diskresjon ivaretas! mvh Simon som også er Moderator på SMil Norge. 1 Lenke til kommentar
Captain Kuijt Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 Du kan jo bare kjøpe litt ris på butikken, det skulle da ikke være så vanskelig? 1 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 8. desember 2013 Del Skrevet 8. desember 2013 (endret) Korte og unødvendige innlegg som ikke hører hjemme i tråden er flyttet inn i det sorte hullet til forumet. Vennligst ikke skriv i tråden med mindre det er relevant til trådens tema. Les gjerne retningslinjene §1.. dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden men kan gjerne tas på Personlig Melding. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Endret 8. desember 2013 av ilpostino Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2013 Takk til Zimon og andre for oppmuntrende svar! Jeg har ikke skrevet så mye i tråden, men jeg leser den og ser lyst på livet fremover. Dette ordner seg nok, tror jeg TS Anonymous poster hash: 94308...2c4 Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 9. desember 2013 Del Skrevet 9. desember 2013 Bare hyggelig! Ha tålmodighet, les litt om temaet og fortsett å lete etter en partner, han dukker nok opp! Lenke til kommentar
stevia Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Ja, jeg har fått min kjæreste til å slå meg på rumpa, men i begynnelsen var han så forsiktig at jeg måtte rope "hardere, hardere!", men så lærte han etterhvert Og vi er helt normale mennesker 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg