kaieivindm Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Hei, Er det noen ulemper med å flytte live kontoen til en annen region? Tenkte å flytte min pga Xbox Video\Music. Jeg vet Gold blir med over, og alt som er kjøpt er allerede lastet ned. Så er ute etter hva jeg mister egentlig. Forstår det også slik at det bare er en flytt per 3mnd? Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 En flytt per 3 mnd ja. Men tingen er jo at Xbox Music IP sperrer deg om du ikke er fra UK. Så det er ikke noen vits å bytte region på Gamertagen, siden IP'en din fremdeles kommer til å være norsk. Er dette jeg har plukka opp fra andre folk så langt hvertfall. Lenke til kommentar
Mortx Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Unblock us VPN gjorde at jeg fikk Vudu på min Xbox One, flyttet også xbox kontoen til US og da fikk jeg Xbox Music. Xbox Video var det litt verre med da den gjennomskuet VPN Lenke til kommentar
kaieivindm Skrevet 5. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2013 Unblock us VPN gjorde at jeg fikk Vudu på min Xbox One, flyttet også xbox kontoen til US og da fikk jeg Xbox Music. Xbox Video var det litt verre med da den gjennomskuet VPN Hva med US DNS + VPN da? Fungerer det? Eller å ta vekk VPN, og bare gå på US DNS mot Xbox Video/Music. Har du mulighet for å teste det? Lenke til kommentar
Mortx Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Da må du nesten forklare hva du mener med US DNS først Lenke til kommentar
Mortx Skrevet 5. desember 2013 Del Skrevet 5. desember 2013 Visst du mener at jeg skulle skiftet DNS til en server i US så er det gjort Lenke til kommentar
kaieivindm Skrevet 5. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2013 Ok - takk for svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå