Gjest Bruker-182691 Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Hvordan skal man komme uten å få orgasme? Faktabevis på at dette er mulig? Lenke til kommentar
vidor Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Hvordan skal man komme uten å få orgasme? Faktabevis på at dette er mulig? Orgasme og ejakulajsjon for mannens del er to ulike prosesser. Det er ikke alltid at det blir svømmekonkurranse selv om man oppnår orgasme. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 (endret) Orgasme og ejakulajsjon for mannens del er to ulike prosesser. Det er ikke alltid at det blir svømmekonkurranse selv om man oppnår orgasme. Vel, det er vel om man allerede er "tømt"? Har selv aldri opplevd orgasme (skikkelig en) uten å ejakulere (ejakulerer ingenting hvis det er tomt, men musklene trekkes sammen som en ejakulasjon). Endret 1. desember 2013 av Bruker-182691 Lenke til kommentar
stevia Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Vel, det er vel om man allerede er "tømt"? Har selv aldri opplevd orgasme (skikkelig en) uten å ejakulere (ejakulerer ingenting hvis det er tomt, men musklene trekkes sammen som en ejakulasjon). Det er ikke alltid det henger sammen med alle, selv om man ikke er tømt Lenke til kommentar
vidor Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Vel, det er vel om man allerede er "tømt"? Har selv aldri opplevd orgasme (skikkelig en) uten å ejakulere (ejakulerer ingenting hvis det er tomt, men musklene trekkes sammen som en ejakulasjon). Det kan være mange årsaker til dette. F.eks mentale årsaker eller fysiologiske i alt fra testikler, sædledere, prostata etc. Er enig i at dette er en normal prosess at begge deler oppstår i serie, og at de egentlig er koblet sammen. Hvis du søker opp det som kalles Super-O så har du i alle fall en referanse. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Beklager om jeg har støtt deg på, det var ikke meningen Stevia. Det har ikke vært meningen å si at du må få orgasme for å ha det bra. Tvillingsjel: vel, sædceller må trossalt komme ut på et vis da Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Beklager om jeg har støtt deg på, det var ikke meningen Stevia. Det har ikke vært meningen å si at du må få orgasme for å ha det bra. Tvillingsjel: vel, sædceller må trossalt komme ut på et vis da Tja, det er vel flere enn mannen involvert og det har vel blitt sagt at utløsning ikke er det samme som en orgasme - om vi først skal kverulere. Men joda, må sædceller til Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Noen som har kilder på at uttømming ikke henger sammen med orgasme (muskelsammentrekning/spasme) ? All min erfaring sier det motsatte Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 (endret) Noen som har kilder på at uttømming ikke henger sammen med orgasme (muskelsammentrekning/spasme) ? All min erfaring sier det motsatte Ikke så dumt det. Greit å lære mer om hvordan alt henger sammen Edit: denne artikkelen er innom temaet: http://m.klikk.no/helse/dinkropp/samliv/article806205.ece Endret 2. desember 2013 av Tvillingsjel Lenke til kommentar
stevia Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Beklager om jeg har støtt deg på, det var ikke meningen Stevia. Det har ikke vært meningen å si at du må få orgasme for å ha det bra. Tvillingsjel: vel, sædceller må trossalt komme ut på et vis da Det går greit. Men sædceller kan være i precumen (om han har kommet for ikke veldig lenge siden), så en mann må nødvendigvis ikke få orgasme for å gjøre en kvinne gravid heller. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Mye som er mulig i teorien, men ville ikke ha satset pengene mine på det hvis man ønsker å bli gravid Lenke til kommentar
stevia Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Mye som er mulig i teorien, men ville ikke ha satset pengene mine på det hvis man ønsker å bli gravid Nå har jeg aldri ønsket å bli gravid heller da siden jeg er student og det absolutt ikke passer, men jeg er veldig fruktbar i følge gynekolog jeg var hos, så for vår del så er det ikke så mye som skal til. Mange som har blitt gravide selv om fyren ikke har fått utløsning, så det er nok ikke bare i teorien Og om man har store problemer med å bli gravid pga det, så kan man alltids få hjelp hos legen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg