Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kommer ikke 2. gang... en gave?

Anbefalte innlegg

Når jeg har sex med kjæresten holder vi på som regel en god stund før jeg/hun "bestemmer" å komme. Det som er greia her er at etter jeg har kommet første gangen, fortsetter penis og være knallhard men uansett hvor mye jeg styrer på klarer jeg ikke å komme.

Jeg ser ikke på dette som et problem, langt ifra. Jeg har allerede kommet én gang, og da er jeg happy. Det fine er at dama liker hard og intenst sex, og siden jeg fortsatt er stiv som et elgpølse (maten, ikke elgens svære...) men ikke har antydning til kribling nede i sekken, kan jeg godt kjøre på i 20 minutter med godt over 100 ganger "inn-og-ut" pr. min. Dama elsker jo dette, og får flere orgasmer underveis.

Dette kan jo ikke være noe annet enn en gave, fordi i den interne kompisgjengen har det blitt konstatert at etter at man kommer første gangen blir penisen slapp og dvassen.

Lurer derfor på om jeg har en unormal penis, selv om den funker tipptopp, altså :)

Anonymous poster hash: cca6a...5b1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor er det så viktig med dette med orgasme egentlig? Det er jo ikke det som gjør sexen bra. Dette jaget mange har mot orgasme gjør sexen dårlig. Jeg har aldri fått orgasme sammen med noen (selvsagt mange ganger alene, men) men det betyr ikke at sexen er dårlig :)

Lenke til kommentar

Hvorfor er det så viktig med dette med orgasme egentlig? Det er jo ikke det som gjør sexen bra. Dette jaget mange har mot orgasme gjør sexen dårlig. Jeg har aldri fått orgasme sammen med noen (selvsagt mange ganger alene, men) men det betyr ikke at sexen er dårlig :)

Hvordan opplever du det? Han får, men ikke du? Ordner du selv etterpå, mens han er der, eller venter du til en gang du er alene?

Lenke til kommentar

Hvordan opplever du det? Han får, men ikke du? Ordner du selv etterpå, mens han er der, eller venter du til en gang du er alene?

Han får nesten aldri orgasme han heller. Skal helt sykt mye til for hans del, og han pleier ikke engang gidde å runke til han kommer når han gjør det alene, så ja.

Som sagt er det ikke orgasme som gjør sexen bra, så jeg har ikke noe behov for å ordne noe selv etterpå eller alene. Om jeg onanerer alene så trenger jeg heller ikke få orgasme, selv om jeg selvsagt har fått det alene før. Det er ikke noe mål for min del. Målet for min del når jeg onanerer er å få denne gode følelsen. Denne gode følelsen er ikke orgasme.

Jeg vet ikke hva du mener med hvordan jeg opplever det? Om du tror jeg er såret fordi jeg ikke får orgasme? Som sagt så er jaget mot orgasme det som gjør sex dårlig, og jeg har hatt sex med menn som er sånn at de kun er ute etter orgasme og det er den dårligste sexen jeg har hatt. Den beste er med min nåværende kjæreste som ikke har et jag mot orgasme.

Lenke til kommentar

Han får nesten aldri orgasme han heller. Skal helt sykt mye til for hans del, og han pleier ikke engang gidde å runke til han kommer når han gjør det alene, så ja.

Som sagt er det ikke orgasme som gjør sexen bra, så jeg har ikke noe behov for å ordne noe selv etterpå eller alene. Om jeg onanerer alene så trenger jeg heller ikke få orgasme, selv om jeg selvsagt har fått det alene før. Det er ikke noe mål for min del. Målet for min del når jeg onanerer er å få denne gode følelsen. Denne gode følelsen er ikke orgasme.

Jeg vet ikke hva du mener med hvordan jeg opplever det? Om du tror jeg er såret fordi jeg ikke får orgasme? Som sagt så er jaget mot orgasme det som gjør sex dårlig, og jeg har hatt sex med menn som er sånn at de kun er ute etter orgasme og det er den dårligste sexen jeg har hatt. Den beste er med min nåværende kjæreste som ikke har et jag mot orgasme.

Okay - takk for oppklaring. Much appreciated. :)

Lenke til kommentar

Uten orgasme hadde jeg ikke giddet sex, vil sammenligne orgasme med nirvana. Jeg er nå gutt da..

Anonymous poster hash: 351ea...5d3

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hva da? Liker du ikke å få orgasme? Sex trenger ikke å handle om å få fortest mulig orgasme selv om du til slutt får orgasme.

Nei, jeg liker det ikke, og jeg er også glad jeg er sammen med en som også heller ikke ser på orgasme som viktig. Min erfaring er at om man har sex for orgasmen sin skyld, så blir sexen veldig dårlig. Derfor er jeg glad for at jeg er sammen med noen som synes god sex (nærheten og det at man tar hensyn til hverandre og prøver seg frem og finner ut sammen hva som funker for begge) er viktigere enn å få orgasme. For både min og kjæresten sin del så er ikke orgasmen målet med det

Uten orgasme hadde jeg ikke giddet sex, vil sammenligne orgasme med nirvana. Jeg er nå gutt da..

Anonymous poster hash: 351ea...5d3

Ja, sånn var min ex også. Det er altså en grunn til at han er en ex :p

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691

Nei, jeg liker det ikke, og jeg er også glad jeg er sammen med en som også heller ikke ser på orgasme som viktig. Min erfaring er at om man har sex for orgasmen sin skyld, så blir sexen veldig dårlig. Derfor er jeg glad for at jeg er sammen med noen som synes god sex (nærheten og det at man tar hensyn til hverandre og prøver seg frem og finner ut sammen hva som funker for begge) er viktigere enn å få orgasme. For både min og kjæresten sin del så er ikke orgasmen målet med det

Ja, sånn var min ex også. Det er altså en grunn til at han er en ex :p

Bra vi er forskjellige, eller ville du levd et ulykkelig liv, hvis man antar at et flertall elsker orgasmer over alt på jord.

Lenke til kommentar

Men er det orgasmen du ikke liker, eller sex for å få orgasme? Det er ikke nødvendigvis enten eller.

Hvis du synes orgasme er ubehagelig, hva er det med det du ikke liker? Er det følelsen du får etterpå?

Skal slutte å mase, flott fot deg at du og kjæresten din er fornøyd :)

Lenke til kommentar

Men er det orgasmen du ikke liker, eller sex for å få orgasme? Det er ikke nødvendigvis enten eller.

Hvis du synes orgasme er ubehagelig, hva er det med det du ikke liker? Er det følelsen du får etterpå?

Skal slutte å mase, flott fot deg at du og kjæresten din er fornøyd :)

Det er vel begge deler, men mest den siste, og det er jo det jeg har prøvd og fått frem :) Sex for å få orgasme er i mine øyne dårlig sex. Selvsagt trenger det ikke være dårlig at man får orgasme under sex, men det er en forskjell på det og det å ha sex for orgasmen sin skyld.

Lenke til kommentar

Bra vi er forskjellige, eller ville du levd et ulykkelig liv, hvis man antar at et flertall elsker orgasmer over alt på jord.

Jeg har lest om mange menn og kvinner som føler akkurat det samme som meg; altså at dette jaget mange har mot orgasme gjør sexen dårlig. Så jeg tror det er veldig delte meninger om det

Lenke til kommentar

Det viktigste er jo å bli tilfredsstilt. Har man teknikken, og begge er avslappet så kommer orgasmen av seg selv. Er det et jag, så er det mest sannsynlig fordi en eller begge partene er usikre enten på seg selv eller den andre. Har man negative assosiasjoner med orgasme, så vil man trolig ikke få orgasme heller. Det kan faktisk være en treningssak, å vite hva som skal til for at man selv skal kunne klare å oppnå orgasme (spesielt for kvinner). Det er dog ikke uvanlig at man føler seg ubekvem etter å ha fått orgasme. Det kan være en kombinasjon av hormoner og psykiske årsaker (skam f.eks.). Det er noe man burde jobbe med hvis man selv ønsker å ha et naturlig forhold til det.

Orgasme er sunt. Det øker sjansen for å kunne få barn betraktelig også ;) (den dagen du evt. skulle få lyst på det).

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det viktigste er jo å bli tilfredsstilt. Har man teknikken, og begge er avslappet så kommer orgasmen av seg selv. Er det et jag, så er det mest sannsynlig fordi en eller begge partene er usikre enten på seg selv eller den andre. Har man negative assosiasjoner med orgasme, så vil man trolig ikke få orgasme heller. Det kan faktisk være en treningssak, å vite hva som skal til for at man selv skal kunne klare å oppnå orgasme (spesielt for kvinner). Det er dog ikke uvanlig at man føler seg ubekvem etter å ha fått orgasme. Det kan være en kombinasjon av hormoner og psykiske årsaker (skam f.eks.). Det er noe man burde jobbe med hvis man selv ønsker å ha et naturlig forhold til det.

Orgasme er sunt. Det øker sjansen for å kunne få barn betraktelig også ;) (den dagen du evt. skulle få lyst på det).

Haha, nå må du gi deg. Dette er bare helt latterlig.

Jeg har ikke negative assosiasjoner til orgasme og jeg har heller ikke psykiske problemer med verken sex eller orgasme, så dette blir egentlig bare for dumt. Litt merkelig at du kan trekke sånne konklusjoner ut i fra det jeg skreiv.

Unnskyld, men jeg må nesten le.. Er det mulig

Edit: beklager, men jeg blir litt oppgitt av sånt som dette. Mennesker som ikke klarer å forstå at folk er forskjellige, og om noen er annerledes enn det en er selv så må den andre ha psykiske problemer. Altså, jeg blir litt sjokkert. Du må bare akseptere at folk ikke er som deg og ikke alle som nyter å få orgasme og heller da ikke har noen som helst interesse av å trene på noe som helst, og som har det helt fint akkurat som man har det. Jeg ER GLAD for at jeg og min partner ikke har noe jag mot orgasme som veldig mange har, fordi vi har helt fantastisk bra sex, og mine forrige partnere som har hatt dette jaget mot orgasme har ikke engang vært i nærheten av så bra sex som jeg har nå.

Så vær så snill aksepter at folk er annerledes enn deg uten å tro at man må ha problemer. Vi har et helt fantastisk bra sexliv uten orgasme, og ingen av oss ser behovet av å få det heller. Jeg skjønner at du kanskje må ha orgasme for å føle at sex er bra, men sånn er ikke jeg bygd og ikke min partner heller. Jeg aksepterer at du må ha orgasme, og jeg tror heller ikke du har psykiske problemer bare fordi du er annerledes enn meg.

Ok?

Det er i alle fall ikke jeg som har problemer å jobbe med her :p

Endret av stevia
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...