Gå til innhold

s4 lagg i menyen?!

Lars M

Anbefalte innlegg

Halo! Skaffet med en samsung galaxy s4 for ca en måned siden, den ble arvtageren til en s3 jeg var godt fornøyd med.

Nå i det siste har det begynt å bli litt små hakking i menyen, selvom jeg har veldig få og ikke tunge widgets. Lurer på om noen har noen lure tips som kan løse problemet. Har forøvrig nokså få apps og lite lagret på telefonen!

Takk for alle svar :):)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

S4 har hauger på hauger med bloatware, du kan prøve å laste ned Nova Launcher fra Play Store, det er et alternativt skrivebordsmiljø til telefonen, om du ønsker en skikkerlig rask og god S4 trenger du å bytte ut hele ROMet, om du flasher CyanogenMod på den.

http://techbeasts.com/2013/11/12/cyanogenmod-installer-apk-for-android-download-here/

Merk at det bryter garantien osv.

Lenke til kommentar

S4 har hauger på hauger med bloatware, du kan prøve å laste ned Nova Launcher fra Play Store, det er et alternativt skrivebordsmiljø til telefonen, om du ønsker en skikkerlig rask og god S4 trenger du å bytte ut hele ROMet, om du flasher CyanogenMod på den.

http://techbeasts.com/2013/11/12/cyanogenmod-installer-apk-for-android-download-here/

Det er sikkert løsninger for å flashe den til en ren Google Edition også, om ikke KK er klar enda er det nok bare snakk om kort tid.

Lenke til kommentar

Eller du kan bare gå til programstyring -> alle og deaktivere alle bloatware-drittappene som man aldri bruker, Samsung-tull osv.

Lenke til kommentar

Har aldri opplevd lagg på min Windows Phone. Hadde telefon med Android før, og ble aldri helt fornøyd pga lagg. Prøvde også div launchere. For meg virket det som at Android er mere tung drevet, dessverre.

Jeg er tilbøyelig til å være enig, selv telefoner med "monster-specs" kan jeg få i kne ved min kanskje atypiske multitasking, den kan også finne på å lagge i uvanlige steder som når den våkner fra idle for å ta imot et anrop. Hvilken WinPhone bruker du belsby? 512 eller 1GB ram?

Endret av mandela
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er tilbøyelig til å være enig, selv telefoner med "monster-specs" kan jeg få i kne ved min kanskje atypiske multitasking, den kan også finne på å lagge i uvanlige steder som når den våkner fra idle for å ta imot et anrop. Hvilken WinPhone bruker du belsby? 512 eller 1GB ram?

Jeg har Samsung Ativ S, 1gb ram

Lenke til kommentar

Takk for mange bra svar! :) Skal prøve å deaktivere bloatware nå, kan hende det er et godt tips! Liker utseende på tochwiz godt, derfor jeg er litt kvial for å bytte launcher. Har også sett på WP men har aldri slått meg helt til ro med mangel på varslingsenter og apper.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...