Dio Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 hei ja! har kanskjer planer om å kjøpe Abit Siluro Geforce FX 5900 OTES 128MB kommer til å få det biligere en butikk pris derfor blir det et alternativ! hvor lenge kommer det til å holde?? hva holder det til?? hva skjer når HL2 kommer med det kortet, holder det?? takk for meg Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 Ska du ha det kortet så bør du få veldig god pros :o I henhold til HL2: Så har vel nVidia ikkje fått så mye skryt av valve.... Heller "kjeft" Og nå så kildekoden e stjålen så kan det bli leeenge til HL2 komme. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 5. oktober 2003 Del Skrevet 5. oktober 2003 kortet holder rikelig til dagens spill og sånn passe på fremtidens spill - de som er omking 6-10måneder frem i tid. etter dette vil kortet være like utdatert som gf3 er idag og du får solgt det for omkring 500kr. dette er ikke basert på fakta men jeg tror det vil gå slik. om det er ett bra kjøp må du nesten bestemme selv, jeg mener fast det ikke finnes ett fremtidsrettet grafikkort og jeg vil anbefale deg og kjøpe to billigere kort istedenfor ett dyrt ett. når det første kortet du kjøper begynner å bli gammelt oppgraderer du med ett nytt ett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå