Merlin Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Så dere noen skuffede sjeler i dag dere som var ute og handla eller prøvde å handle? Kjipt at ikke alle kan få konsoll, men hvis man tror man kan få en PS4 ved å valse inn 30 minutter før åpningstid kan en bare takke seg selv egentlig. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Hva er meningen med denne tråden? Skal en poste bilder eller bare le av de som ikke fikk konsoll? 2 Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 29. november 2013 Forfatter Del Skrevet 29. november 2013 Nei, bare lurte på antallet av folk som trodde de kunne få konsoll ved å komme en halvtime før... Kjører statistikk for et selskap Jeg sa jo selv jeg synes synd på dem men at de ikke kan forvente annet. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Det var en rar fremgangsmåte for å finne ut det du ville vite. Og hvordan vet du hvor lenge de har ventet i kø? Lenke til kommentar
Pinng Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Jeg bestilte på dag 1 men jeg får den likevel ikke før om en ukes tid. Coolshop.com skylder på feil i leveringen fra Sony. Lenke til kommentar
GSM Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Så noen sinte foreldre som ville kjøpe PS4 til snørrungene sine, og kunne ikke begripe hvordan man kunne reklamere for release i dag når det ikke er nok maskiner... 3 Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 29. november 2013 Forfatter Del Skrevet 29. november 2013 De har sikkert ønska seg til jul, poor fellas. Kommer vel en ny ladning i midten av desember så dem får vel til slutt Lenke til kommentar
Snopmaster Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 (endret) Egentlig jævlig irriterende å se på, men samtidig litt morro! Kommer spradene ned på Elkjøp 10 minutter før åpning og tro at det bare er å hente seg en konsoll....samtidig ekstra deilig når man har sittet 6 timer i kø selv for å få en og bare vente til de leser opp nummeret ditt.... :-) Og stort sett mye av den eldre garde som skal handle julegave til barnebarnet...kan de ikke prøve å holde seg litt oppdatert da!! Endret 29. november 2013 av Snopmaster Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Og stort sett mye av den eldre garde som skal handle julegave til barnebarnet...kan de ikke prøve å holde seg litt oppdatert da!! :rolleyes: Der kommer det noen om vil være snille med barna/barnebarna sine og her sitter det folk og kjefter på dem for at de ikke er oppdaterte på interesser de ikke har. 3 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Ja, blir litt tåpelig. 1 Lenke til kommentar
Snopmaster Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Står jo plakat på døra hvor mange konsoller det er tilgjengelig, ser vel at folk har "campet" der....er jo bare å slå to og to sammen! Selvsagt er det snilt, men det er faktisk ikke bare å buse inn å forlange det og det produktet. Slik er det jo med alt av nye produkter, ikke bare PS4 (også Iphones, etc.). Det var det jeg mente med å følge litt med. Misforstå meg rett! Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 :rolleyes: Der kommer det noen om vil være snille med barna/barnebarna sine og her sitter det folk og kjefter på dem for at de ikke er oppdaterte på interesser de ikke har. Gi deg da, la oss nerder ha det litt gøy. Hadde håpet på bilder av skuffede ansikter i denne tråden men det kan jeg ikke se så langt. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Jeg var et av de skuffede fjesene. kom litt sent ned (1,5 time før åpning). Da var 3-4 butikker "utsolgt" og det var meg og 10 andre utenfor Obs, som skulle få inn 5-10 konsoller. Siden jeg var sist så var det ikke noe vits for meg å være der lengre, så jeg gikk hjem igjen, uten konsoll. Det positive er at det er ikke mange spill ved release som intresserer meg. Ville ha Watch Dogs og Drive Club, to spill som begge kommer ut neste år. Samt Infamous som kommer i Mars. Men selvsagt litt kjipt å ikke ha ny leke Lenke til kommentar
Istapp Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Det bare viser hvordan det har blitt i dagens samfunn. Jeg synes det er direkte komisk at folk klager på Halloween - at det er så kommersielt osv., når julen er ti ganger mer kommersielt, hvis ikke mer. Det er bare business. Jeg er selv ganske stor forbruker av kostbare teknologiske varer (konsoller inkludert), men jeg mener at materialisme ikke hører hjemme i julen. La oss gå tilbake til kun enkle og fornuftige presanger under treet på julaften, så slipper vi alt dette negative presset og skyhøye forventningene! Det er ikke det julen handler om. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Kom et par jenter 30 minutter før åpningstid og mente at de hadde forhåndsbestilt via telefon. De ble ganske skuffet når de bak kassa ikke forstod hvor de fikk det ifra. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Du skjønner ikke det med jul kontra Halloween? Når jul er noe som har vært i landet i ehm..årevis? Mens Halloween er ett konsept adoptert av handelsstanden de siste årene for å maksimere utbytte av naive nordmenn? 3 Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Tipper de som faktisk fikk den i dag får enda mer skuffede fjes når det eneste de kan spille som ikke er elendig/middelmådig er Resogun, som kunne kjørt like bra på PS2. Lenke til kommentar
Axl Rose Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Er Killzone virkelig såå dårlig? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Hva har det med trådens tema å gjøre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg