Cuneax Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Sony vil sørge for at nettverket ikke kneler.PS4 har ikke alle funksjoner i Europa ved start Lenke til kommentar
alphezxd Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Dette merkes godt ved bruk. Har vært LITT rusk med oppgraderingen til PSPlus og innhenting av koder med feilmeldinger som kanskje tyder på at det er mye aktivitet, ellers gikk oppdateringen og alt annet smertefritt. Lenke til kommentar
Puro Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Det de egentlig sier er at server-systemet til Sony er for svakt og dårlig og takler ikke litt pågang. Minner meg om ALTINN, crasher på første dag. 2 Lenke til kommentar
alphezxd Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Det de egentlig sier er at server-systemet til Sony er for svakt og dårlig og takler ikke litt pågang. Minner meg om ALTINN, crasher på første dag. "Jeg venter med å kjøpe ny bil da jeg vil være sikker på at pengene strekker til" - Ergo jeg er fattig? Nei, de sier vel egentlig bare det de faktisk sier; De vil bare være på den sikre siden. Dette har vel ingenting med kvaliteten på Sonys serverpark å gjøre? Lenke til kommentar
Battaman Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Det er vel egnetlig greit? De innser at ved å holde tilbake noen muligheter vil folk flest få en bedre opplevelse enn om serverne kneler, også slipper Sony å innvistere masse i servere som vil stå idle 95% av tiden. 1 Lenke til kommentar
Blake Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Skal jeg være helt ærlig så foretrekker jeg at dem gjør det på denne måten istedet for å få enorme mengder klager grunnet serverproblemer. Lenke til kommentar
Aeyoun Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Det tok meg flere timer å aktivere systemet på fredag kveld. Så litt mer innhold hadde dukket opp søndag ettermiddag, men det var veldig minimalistisk og mange tomme grensesnitt. PlayStation EU sine nettsider (der i blant .no) har også ingen informasjon om trofeer eller annen data fra PS4-økter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg