Joachim_F Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Spion og hacker må jobbe sammen for å løse et internasjonalt mysterium.Dansk spionspill byr på unikt samarbeid Lenke til kommentar
h4nseN Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Hmm.. Virket interessant ut. Kjøpte Hacker Evolution igår, var veldig overraskende bra, synes jeg. Selvfølgelig er dette egentlig ikke det samme som det, men vil si det er noe i nærheten! Skal nok se om jeg kan teste dette ut en dag! Lenke til kommentar
Some1 Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Vis dette blir en Co-op spill så er jeg 100% med på dette! høres veldig interessant ut! Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 30. november 2013 Del Skrevet 30. november 2013 Litt artig konsept ja. Minner litt om et annet spill hvis navn unnslipper meg for øyeblkket (trass i at jeg har kjøpt det på forhånd. Det ligger på en annen maskin) der man også drev med spionvirksomhet. Det var dog et strategispill... Lenke til kommentar
Leakim Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Litt alternative CO-OP spill er alltid velkomment! Vil definitivt prøve ut dette! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå