Gå til innhold

Skijump 2004 - noen som vet om mer omtale og bilder?

Anbefalte innlegg

Jeg prøvde søkemotoren her, men som vanlig gav den et utall treff i tråder som ikke har noe som helst med noen av ordene jeg brukte i søket.

Så prøvde jeg Google.com - og fant bare artikler hos Gamer.no .. som av en eller annen grunn har overskriften for spillet, men null innhold. Deretter gikk turen til Yahoo.com - og samme resultat.

Grunnen til at jeg spør, er at jeg fant det annonsert på Gamesmix.com - og det ser forsåvidt lovende ut, men jeg så ingen bilder fra selve spillets gang, bare bakkene (som skal være så naturtro som mulig er). Prisen er helt greit, så dette kan jeg muligens ha lyst på.

Det vil forresten ha støtte for multiplayer .. (!!) opptil 8 spillere.

Mer info (sakset fra Gamesmix.com):

I spillet finner du hele 39 originale skibakker og de ser alle presis ut som i virkeligheten. I Ski Jump 2004 kan du fritt velge mellom dine utfordringer (og nerver), og heldigvis finnes det skihopp som er overkommelige, men snart reiser det seg gigantiske mammutfjell med lengder på hele 230 meter!

Alle skihopp modeller i spillet er laget ut fra riktige "blueprints" levert av FIS (International Skiing Federation) og PZN (Polish Skiing Association). I career mode kan du styre en skihoppers mange stevner og samtidig utvikle deres evner...

Jeg sjekket produsentens hjemmeside, men alt er på fransk. Jeg snakker desverre ikke fransk :cry:. De heter L'art uansett fall.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Javel? Jeg sa at kilden var Gamesmix.com, gjorde jeg vel ikke? Det kan være at jeg stavet det litt feil (satte sammen "ski" og "jump" til ett ord) og at du da ikke fant det i Google eller noe.

Gå dit du, og klikk det Norske flagget.. forhåndsbestilling av SKI JUMP 2004 til PC. Prisen er 259,-, og det kommer 14/11 -03.

Så.. med mindre Gamesmix.com direkte lyver, finnes det.

Sjekket litt, og fant en annen side som også omtaler det:

K.E. Media

Der er det forøvrig også et hva som virker å være "in-game shot".

Lenke til kommentar
Gå dit du, og klikk det Norske flagget.. forhåndsbestilling av SKI JUMP 2004 til PC. Prisen er 259,-, og det kommer 14/11 -03.

Du spurte etter omtaler. Da antok jeg at du skrev feil spilltittel, ettersom det finnes få omtaler av dette spillet nå. Det kommer jo som du sier 14/11. Beklager at jeg misforstod.

Sjekket litt, og fant en annen side som også omtaler det:

K.E. Media

K.E. Media er distributøren. Jeg ville neppe stolt på deres omtaler. Det er som om Tine skulle skrive omtaler av sin egen melk. ;)

Så prøvde jeg Google.com - og fant bare artikler hos Gamer.no .. som av en eller annen grunn har overskriften for spillet, men null innhold. Deretter gikk turen til Yahoo.com - og samme resultat.

Du blander Games.no med Gamer.no nå.

Lenke til kommentar

Hei igjen, beklager at jeg blandet Games.no og Gamer.no - var litt vel rask i vendingen der :-?

Det er litt merkelig at det ikke finnes noen omtaler ute ennå, sånn utover distributøren og f.eks. Gamesmix.com - begge vil jo selge det selvfølgelig. Vi får se om det blir noe bra. Jeg håper det, da det jo har multiplayer, noe som inviterer til mye moro :) Har lenge drømt om en realistisk hopp sim på PC, kanskje dette er den.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Så vidt jeg har forstått, så kommer det et spill som heter Ski jumping 2004 til pc.

Jeg ringte til KE media, og de kunne også fortelle meg at RTL skispringen 2004 kommer til Ps2 og pc.

Jeg fant litt info om Skispringen på www.thq.de.

Gleder meg i allefall enormt til disse spillene!! RTL Skispringen 2003 var jo helt konge, spesielt i multiplayer

.Grafikken ser ut til å være en del bedre på 2004 utgaven

La oss hoppe i lag

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...