hjalle Skrevet 16. februar 2002 Del Skrevet 16. februar 2002 Etter en systemkrasj i win xp måtte jeg reinnstllere alt på c disken, da dette var på plass fikk jeg problemer med blåskjerm i bla 3d mark og div andre ting. Jeg får opp en melding om att filen nv-4mini mangler har prøvd forskjellige drivere men det nytter ikke. Har et asus geforce 3 ti 200 kort. kan noen si meg hvor jeg kann finne den filen? Lenke til kommentar
Baron_blod Skrevet 16. februar 2002 Del Skrevet 16. februar 2002 Hei Vet ikke hva den filen skal brukes til, men det første jeg tenkte på var at den hører til drivern til skjermkortet. http://www.nvidia.com laste ned ny driver å test. BB Lenke til kommentar
Tannpirkeren Skrevet 16. februar 2002 Del Skrevet 16. februar 2002 nv4_mini.sys heter den. Den skal ligge under C:WINNTsystem32drivers. Dette gjelder win2000 men er sikkert det samme for XP. nv4_mini.sys fant jeg blant driverfilene til Nvidia 27.3. Disse driverfilene ligger i zip-fil hos meg. Se i driverpakken din om du finner den der. Pakk ut akkurat den fila og kopier den over til C:WINNTsystem32drivers. Se om det hjelper da. Sveinl Lenke til kommentar
hjalle Skrevet 16. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2002 Takk til Sveinl gjorde som du sa, alt ser ut til å virke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå