Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilkaféen - prat om bilnyheter og bil generelt

Melding lagt til av Gavekort

Retningslinjer fra og med 30/01/2021:

• Elbilspesifikke emner hører hjemme her, så bruk den tråden om du vil snakke elbil
  • Dette skal være et fredelig og sosialt sted for de som liker bil, vi tillater ikke forsøk på å veie opp el mot fossil
  • Elbiler er også biler, så vis respekt for de som vil snakke om elbilen sin på et nøytralt grunnlag

Anbefalte innlegg

Han som erstatter meg er en stødig fyr så dette skal gå bra :)

vente på nye Superb stv 190TDI

Nye Superb sedan har jo fått en ekstrem oppgradering utseendemessig.

Fra denne ultra-trauste rumpa

new-superb-gallery-04_201502121752.jpg

Til denne lekkerbisken:

1410901_10155244447460285_9397886017851410995431_10155244448910285_6470253883901

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Octavia starter på 401k (diesel) og 448k (bensin) .

Med bensin, DSG og helt OK med ustyr blir det fort ca. 500k .

Det er en del billigere enn f.eks. 3-serie som starter på 570k med tilsvarende motor.

Lenke til kommentar

Ang Skoda har jeg nok mest lyst på Superb (den ser lekker ut) og vil være mer enn stor nok for oss med 2 barn og bikkje, men jeg vil da ha hybriden og den kommer først senere. I mellomtiden lurer jeg på om jeg skal ta en 150/190 diesel, 19" og litt senk. Kanskje foliere faenskapet lilla mens jeg holder på.

Endret av H.A.M.
Lenke til kommentar

Tar ett skritt tilbake og er upartisk, og kan ikke si meg enig i den påstanden, Hansien.

Mye fetere front på levorgen enn den store gapende grillen på skodaen.

On another note.

Prøvekjørte en Skoda fabia i forbindelse med fabialappen, den var i en ganske fet, grønnfarge med svart tak. Likte utseendet, men bilen var ikke like sportslig som den så ut..

Skuffet over effekten. Usikker på hvor mye motor det var, men kan ikke ha vært veldig mye..

Lenke til kommentar

Octavia starter på 401k (diesel) og 448k (bensin) .

Med bensin, DSG og helt OK med ustyr blir det fort ca. 500k .

Det er en del billigere enn f.eks. 3-serie som starter på 570k med tilsvarende motor.

Nå tror jeg du roter fælt med modeller? Eller snakker du bare om RS?

Jeg konfigurerte i sommer en flett ny Octavia med 4x4 og ~140hk diesel, passelig med utstyr, og endte på ca 360k.

Lenke til kommentar

Fronten, isolert sett, er stilig på subaruen og gir bilen et aggressivt preg. Men resterende av bilen mangler dette så slik sett ser den malplassert ut i mine øyner.

Hadde Subaru dristet seg litt meg kvassere /mer aggressiv linjer på bilen ellers hadde det vært knall kombinasjon. Eventuelt at de hadde tonet ned fronten noen hakk med mykere linjer.

Lenke til kommentar

Skulle jazzet opp breddingen bak, gjort den litt mer aggressiv, samt slengt på en vinge ala hatchback sti og noen litt mer sportslige speiler, da hadde det hjulpet mye.

Også kunne de gitt beng i bmw haifinne på taket.. :p

But still, syns den var fetere enn skodaen :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...