Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilkaféen - prat om bilnyheter og bil generelt

Melding lagt til av Gavekort

Retningslinjer fra og med 30/01/2021:

• Elbilspesifikke emner hører hjemme her, så bruk den tråden om du vil snakke elbil
  • Dette skal være et fredelig og sosialt sted for de som liker bil, vi tillater ikke forsøk på å veie opp el mot fossil
  • Elbiler er også biler, så vis respekt for de som vil snakke om elbilen sin på et nøytralt grunnlag

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Jeg er fan av S62 som du finner i E39 M5, og det er en 5 liter NA V8er. Det var nesten nødvendig med en V8er når bilen tilnærmet seg 2 tonn og den beste rekkesekseren de hadde før 2001 var S52 med 240 hk.

S62 var bra greier, syns ikke S85 var så verst heller.

Likte konseptet av V10 i ei familietralle :)

Lenke til kommentar

Konstaterte at begge framskjermene var rustet helt ihjel nede, så må få byttet de etterhvert. Og hvis det er virkelig ille så må få bytta A-stolpen også. Så mye for gammel tectyl som sitter igjen og bare fanger fast vann og fuktighet under.

Lenke til kommentar

Vet ikke om jeg skal være glad eller urolig for at parksensorene mine plutselig begynte å fungere i dag. Jeg krysser fingrene for at det var frosten eller en løs ledning som var årsaken. Enkelte ganger er det bedre om ting forblir ødelagt, for da kunne det bare vært en sensor.

Lenke til kommentar

Noen som var på cars and coffee rogaland i dag? Godt oppmøte til å være midt i februar, mye fete biler.

Er dette blitt populært her i Norge også? Om noen vet om dette finnes på Østlandet?

Bilgal som jeg er, har jeg aldri vært på noen "treff" ennå. (Sett bort i fra Gatebil). Blir linket og invitert, men virker som det bare er for "harrygutta" med senka BMW, Golf, eller Volvo :p

Lenke til kommentar

Noen som var på cars and coffee rogaland i dag? Godt oppmøte til å være midt i februar, mye fete biler.

Er dette blitt populært her i Norge også? Om noen vet om dette finnes på Østlandet?

Bilgal som jeg er, har jeg aldri vært på noen "treff" ennå. (Sett bort i fra Gatebil). Blir linket og invitert, men virker som det bare er for "harrygutta" med senka BMW, Golf, eller Volvo :p

Tror jeg har linket den før, men her: https://www.facebook.com/pages/Cars-Coffee-Asker-og-B%C3%A6rum/1425580737695185?fref=ts

Lenke til kommentar

Var utrolig variert. Alt fra amerikansk muskel til boble og audi r8, mercedes, land rover osv. Folk ble sure når jeg snurret i gang en liten burnout så det var RIMELIG lite "rånete". :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...