Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilkaféen - prat om bilnyheter og bil generelt

Melding lagt til av Gavekort

Retningslinjer fra og med 30/01/2021:

• Elbilspesifikke emner hører hjemme her, så bruk den tråden om du vil snakke elbil
  • Dette skal være et fredelig og sosialt sted for de som liker bil, vi tillater ikke forsøk på å veie opp el mot fossil
  • Elbiler er også biler, så vis respekt for de som vil snakke om elbilen sin på et nøytralt grunnlag

Anbefalte innlegg

Nå ringte nettopp en kompis og fortalte at han i går hadde bestilt en fabrikkny Golf GTI. Kjempekult! Han skal visstnok ikke få den før omlag 6 måneder, men den som venter på noe godt venter ikke forgjeves. :)

Det kan lett tenkes at det blir noen turer med den bilen når jeg flytter til Oslo. :)

EDIT: Kanskje jeg kan skrive en kort omtale av den bilen, hvis jeg orker.

Kult. Synes GTI'en er digg, jeg!! I en helg til våren skal jeg cruise rundt i en Golf som er enda mer galskap. Prisen ligger på ca 720.000,-.:cool: Gleder meg - ikke lenge igjen til snøen smelter nå..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor til sommeren? Har da sett at den står der oppe med vinterdekk...

Gled deg. R er en grom bil. :)

Prøvd den før da, men nå kan jeg ha den en stund hvis alt ligger til rette for det.

Det er koseligere å kjøre en helg med sol, damer og tørre veier. Slippe all slapsen og snøen og saltet og at bilen blir skitten etter 1 minutt på E6..

Endret av Mister Gnu
Lenke til kommentar

Den er faktisk overraskende årleit til å være amerikansk.

Interiørmessig er jeg enig. "Litt" for mye krom i den fronten for min smak, men resten av bilen var ikke dum. Noen ting er dog helt sløkket, som mangel på automatiske panserløftere. Vi er vel i 2011, eller?

Lenke til kommentar

Nå ringte nettopp en kompis og fortalte at han i går hadde bestilt en fabrikkny Golf GTI. Kjempekult! Han skal visstnok ikke få den før omlag 6 måneder, men den som venter på noe godt venter ikke forgjeves. :)

Det kan lett tenkes at det blir noen turer med den bilen når jeg flytter til Oslo. :)

Kult. Synes GTI'en er digg, jeg!! I en helg til våren skal jeg cruise rundt i en Golf som er enda mer galskap. Prisen ligger på ca 720.000,-.:cool: Gleder meg - ikke lenge igjen til snøen smelter nå..

Hahahahahhahahahahhahahahahahha. 720 000 for en Gölf? Hahahahhahahahha.

Lenke til kommentar

Hahahahahhahahahahhahahahahahha. 720 000 for en Gölf? Hahahahhahahahha.

Kunne lett brukt 720 på en Golf R! Så mye morro i en allerede leken bil.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Noen her som har hørt at store ambulanser og brannbiler (vekt over 3500kg), ikke har lov til å kjøre i mer enn 90km/t?

Det er vel det som er hovedregelen, men ville trodd utrykningskjøretøy hadde unntak.

Lenke til kommentar

Meeeh, min sunne fornuft tilsier noe annet.

Linky

3. Følgende kjøretøy er unntatt for kravet om hastighetsbegrenser:

a)Bil som tilhører forsvaret, sivilforsvaret eller brannvesenet, utrykkningskjøretøy samt politiets biler.

b)Bil som av konstruksjonsmessige årsaker ikke kan kjøres med større hastighet enn det hastighetsbegrenseren er innstilt på.

c)Bil som brukes i vitenskapelig forsøk, etter samtykke fra Vegdirektoratet.

d)Bil som benyttes utelukkende til offentlig transport i tettbygd område.

Hva er disse M og N klassene? Står ikke slikt bakpå sertifikatet mitt.

Endret av Hotel Papa Echo
Lenke til kommentar

Denne må bare sees! En som har gjort om sin Chrysler 300M til en Rolls Royce Phantom med Bentley sitt emblem på, men han vil ha det til at det er en Phantom laugh.gif

http://worldstarhiphop.com/videos/video.php?v=wshhCUno11AieT18j85F

Ha ha ha lenge siden jeg har flirt så godt. Fyren gir seg ikke heller. "Jeg har Navi'en her nede så det er derfor du ikke kan se den" Nede hvor? I gulvet ha ha ha..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...