Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilkaféen - prat om bilnyheter og bil generelt

Melding lagt til av Gavekort

Retningslinjer fra og med 30/01/2021:

• Elbilspesifikke emner hører hjemme her, så bruk den tråden om du vil snakke elbil
  • Dette skal være et fredelig og sosialt sted for de som liker bil, vi tillater ikke forsøk på å veie opp el mot fossil
  • Elbiler er også biler, så vis respekt for de som vil snakke om elbilen sin på et nøytralt grunnlag

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nye 6'ern er en STOR forbedring, med tanke på den triste E63. Men, det er noen ting som burde vært bedre. Vil f.eks. heller tatt en CL istedenfor.

Gleder meg til å se coupé versjonen, aldri likt cabrios noe særlig.

Tro det eller ei, men 6 serie coupen ser faktisk ikke like rå ut som caben

post-220723-0-80045900-1298989139_thumb.jpg

post-220723-0-21348600-1298989156_thumb.jpg

post-220723-0-58521800-1298989186_thumb.jpg

Endret av BMWcoupeftw
Lenke til kommentar

Tenker du på hoffmeisterkinken? Eller selve "karosseriet"?

jeg synes nye 6'er coupe er den fineste BMWen hittil. Gran Coupe blir bare enda bedre.

E: Leif.

Endret av Montana298
Lenke til kommentar

Synes det ser helt bra ut, jeg. Eneste som ødelegger for meg er frontlyktene. Skulle vært mer lik konseptet, som Gran Coupe sine. Utrolig dumt, flere som synes det. Blir en helt annerledes look, men det fungerer kanskje i virkeligheten. Uansett er det en rå bil, og M6 kommer til å bli en flymaskin :D

Endret av Montana298
Lenke til kommentar

Har ikke fått med meg nøyaktige tall, men jeg vet at BMW ikke satser på større/kraftigere motor. V8 kan godt stemme.

Jeg har hørt at de fra nå av skal satse mer på vektreduksjon (+ styrefølelse og komfort) og på den måten oppnå bedre ytelse med lavere utslipp. Har ikke satt meg inn i det, men er det jeg har hørt. Greit nok, så lenge M lever opp til forventningene. Spesielt ettersom AMG virkelig begynner å få til noe kraftig.

Lenke til kommentar

Nå ringte nettopp en kompis og fortalte at han i går hadde bestilt en fabrikkny Golf GTI. Kjempekult! Han skal visstnok ikke få den før omlag 6 måneder, men den som venter på noe godt venter ikke forgjeves. :)

Det kan lett tenkes at det blir noen turer med den bilen når jeg flytter til Oslo. :)

EDIT: Kanskje jeg kan skrive en kort omtale av den bilen, hvis jeg orker.

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar

Nå ringte nettopp en kompis og fortalte at han i går hadde bestilt en fabrikkny Golf GTI. Kjempekult! Han skal visstnok ikke få den før omlag 6 måneder, men den som venter på noe godt venter ikke forgjeves. :)

Det kan lett tenkes at det blir noen turer med den bilen når jeg flytter til Oslo. :)

Heldig fyr :p

Ser en Candy hvit GTI ganske ofte fortiden. Utrolig kul, men eneste problemet er at man får aldri ESP helt av :ermm: Men de skulle vist ordne dette i år faktisk så kanskje han får en som man kan deaktivere ESP helt.

Lenke til kommentar

Er vel mildt få biler i Norge som er verdt prisen den koster.

I USA derimot, eller Sverige får den slags skyld, så er en m3 til 600.000kr verdt det uten tvil.

Men når det gjelder Golf Gti til halv mill, så er jeg enig at en 325i hadde vært mye råere:P

Endret av BMWcoupeftw
Lenke til kommentar

I USA derimot, eller Sverige får den slags skyld, så er en m3 til 600.000kr verdt det uten tvil.

Splitter ny 2011 M3 koster 330.000kr i USA, så 600.000 er den ikke verdt her borte :)

Jeg hadde fint betalt 600.000 får en M3. Men ja, ingen ting slår prisene i USA. Synd Lambo,Ferrari og feks Pegani ikke er så veldig billigere i USA

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...