Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilkaféen - prat om bilnyheter og bil generelt

Melding lagt til av Gavekort

Retningslinjer fra og med 30/01/2021:

• Elbilspesifikke emner hører hjemme her, så bruk den tråden om du vil snakke elbil
  • Dette skal være et fredelig og sosialt sted for de som liker bil, vi tillater ikke forsøk på å veie opp el mot fossil
  • Elbiler er også biler, så vis respekt for de som vil snakke om elbilen sin på et nøytralt grunnlag

Anbefalte innlegg

Hva betalte du hvis jeg får spørre? Fikk selv en pris på ca. 6000kr for et år, men nå ble jeg veldig usikker om det er noe jeg har behov for likevel, spesielt etter å ha googlet litt. Merket også selger var veldig aggresiv med tanke på at jeg måtte velge nå eller aldri og ikke fikk pusterom/tid til å ta et fornuftig valg.

Sorry, men det blir for detaljert synes jeg - det jeg kan si er at vi fikk en form for fornøydhetsgaranti, et plaster på såret om vi etter endt avtaleforhold er misfornøyd med resultatet.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ny prosjekt-tralle. En E46 som trengte litt kjærlighet og god smak.

På vei hjem:

DSC_0167_zpse6028dfa.jpg

DSC_0168_zpsc7874e8b.jpg

Første helga: vask, polering, innvendig rens,fjernet sotingen ny bremsecaliper

DSC_0175_zpsb988dd10.jpg

To do:

Hvite interiørlys

Bytte hjullager bak(puke)

Overhale håndbrekk

Kanskje nye baklys også. Så blir den nok solgt på vårparten igjen.

Lenke til kommentar

En kunde av meg som fikk sotet 35 % foran og på frontruta sa han hadde legeerklæring på at han kunne ha solfilm foran iforbindelse med synsproblemer. Er det noen som vet noe/har hørt noe om dette før?

Hvis du venter til etter jul og nyttår, så kan jeg spørre en lege i familie om det.

(Men du må sikkert minne meg på det)

Lenke til kommentar

En kunde av meg som fikk sotet 35 % foran og på frontruta sa han hadde legeerklæring på at han kunne ha solfilm foran iforbindelse med synsproblemer. Er det noen som vet noe/har hørt noe om dette før?

Om en slik legeerklæring finnes vil det mest trolig stå at personen er nødt til å bruke solbriller fremfor at han skal få unntak fra regelverket. Solbrillene kan man enkelt ta av i forbindelse med endringer i lysforhold under kjøring, det kan man ikke med solfilm som er limt på frontruta.

So, i call BS.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...