Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilkaféen - prat om bilnyheter og bil generelt

Melding lagt til av Gavekort

Retningslinjer fra og med 30/01/2021:

• Elbilspesifikke emner hører hjemme her, så bruk den tråden om du vil snakke elbil
  • Dette skal være et fredelig og sosialt sted for de som liker bil, vi tillater ikke forsøk på å veie opp el mot fossil
  • Elbiler er også biler, så vis respekt for de som vil snakke om elbilen sin på et nøytralt grunnlag

Anbefalte innlegg

Skjønner ikke oppstyret rundt LED inni bilen. Jeg liker bedre det varme, gule lyset halogen pærer gir.

Jeg har LED av praktiske grunner. Originalt gir for lite lys, nå holder det å bruke et for å kunne lese. Originalt så må en skru på alle lysene for at en kan lese...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Idiotisk pakkis ringte meg klokken 23 på lørdagskveld om sotinga jeg driver med, så var jo i startfasen av å bli rimelig beruset, så var like før jeg skjelte han ut, for han var frekk i tonen, og spurte om sotingen blir 100% perfekt for han hadde kjøpt seg splitter ny Mercedes..! Greit nok at han skal ha det fint, for jeg gjør det veldig fint, men du kan ikke forvente at noen som gjør jobben till under 1000kr like nøye og perfekt som 6000kr. Jeg kaster selvfølgelig ikke en hel film hvis jeg ser en liten bit som ikke ble så bra som jeg skulle ønske når jeg tar så lite betalt, med mindre det er synlig uten at man bruker forstørrelsesglass og lyskaster.

Uansett, for å toppe det, så spurte jeg hvor han holdt til, Oslo, han spurte meg, Tønsberg, og han spurte om jeg ikke kunne komme ditt. Jeg svarte at "Dessverre gjør vi ikke det" og fikk et frekt svar "Hvorfor ikke?" hvorpå jeg svarer "Nei, det gjør vi bare ikke og det er sånn vi jobber." så snakket han noe mer på arabisk på bakgrunnen hvorpå han sier "Ok hade" og smeller på.

Fikk lyst å skjelle han ut og si at "Hvis du virkelig vil ha sotinga så perfekt som du sier på den nye fine bilen din så må du ikke dra til noe billigsjappe og får du heller finne deg et annet sted" og noe mer om det frekke svaret hans på at jeg ikke kunne reise til Oslo. Jeg har får mer kunder enn jeg klarer så jeg prioriterer og kan fint si at "Jeg ønsker ikke ta bilen din" hvis noen er litt frekke eller klagete....

Velkommen til kundeservice. Det der kommer til å bli det minste problemet ditt.

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar

Idiotisk pakkis ringte meg klokken 23 på lørdagskveld om sotinga jeg driver med, så var jo i startfasen av å bli rimelig beruset, så var like før jeg skjelte han ut, for han var frekk i tonen, og spurte om sotingen blir 100% perfekt for han hadde kjøpt seg splitter ny Mercedes..! Greit nok at han skal ha det fint, for jeg gjør det veldig fint, men du kan ikke forvente at noen som gjør jobben till under 1000kr like nøye og perfekt som 6000kr. Jeg kaster selvfølgelig ikke en hel film hvis jeg ser en liten bit som ikke ble så bra som jeg skulle ønske når jeg tar så lite betalt, med mindre det er synlig uten at man bruker forstørrelsesglass og lyskaster.

Uansett, for å toppe det, så spurte jeg hvor han holdt til, Oslo, han spurte meg, Tønsberg, og han spurte om jeg ikke kunne komme ditt. Jeg svarte at "Dessverre gjør vi ikke det" og fikk et frekt svar "Hvorfor ikke?" hvorpå jeg svarer "Nei, det gjør vi bare ikke og det er sånn vi jobber." så snakket han noe mer på arabisk på bakgrunnen hvorpå han sier "Ok hade" og smeller på.

Fikk lyst å skjelle han ut og si at "Hvis du virkelig vil ha sotinga så perfekt som du sier på den nye fine bilen din så må du ikke dra til noe billigsjappe og får du heller finne deg et annet sted" og noe mer om det frekke svaret hans på at jeg ikke kunne reise til Oslo. Jeg har får mer kunder enn jeg klarer så jeg prioriterer og kan fint si at "Jeg ønsker ikke ta bilen din" hvis noen er litt frekke eller klagete....

Dessverre typisk pakkis det der. Er moro når de kommer og ser på biler og skal prute - jeg går ikke ned i pris for å si det sånn.

Er også typisk at de prøver å bruke diverse hersketeknikker. Som f. eks. i ditt tilfelle der han ble irritert/sur og at han var frekk gjennom hele samtalen.

Blir for dumt. Er bare til å le av hele greia og unngå å ha noe med sånne mennesker å gjøre.

Dessverre er det en del mennesker som disse hersketeknikkene funker på, det er bra du ikke er en av dem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...