Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilkaféen - prat om bilnyheter og bil generelt

Melding lagt til av Gavekort

Retningslinjer fra og med 30/01/2021:

• Elbilspesifikke emner hører hjemme her, så bruk den tråden om du vil snakke elbil
  • Dette skal være et fredelig og sosialt sted for de som liker bil, vi tillater ikke forsøk på å veie opp el mot fossil
  • Elbiler er også biler, så vis respekt for de som vil snakke om elbilen sin på et nøytralt grunnlag

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Adaptive lys er bare så 2013.

Prøvde en ny Audi A8 hvor navigasjonen instruerte hvor lysene skulle svinge før du dreide på rattet.

Fiffig.

Høres fancy ut.. Hvor bra fungerer det i praksis etter noen runder med endring av kjøremønster?

Jeg er vel kjent for å kjøre som et svin dynamisk, og jeg la merke til at lysene fulgte svingene imponerende bra - det var av og til som om bilen leste tankene mine..

Blir det noensinne Audi på privaten skal jeg ha Audi connect med google earth overlay - har til dags dato aldri opplevd bedre navigasjon.

Endret av Ham 550
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Navigasjon var det eneste utstyret jeg valgte å ikke bestille bilen jeg har nå.
Har ikke savnet det et sekund heller siden jeg fikk bilen i februar.

Lenke til kommentar

Sygic har jeg så dårlige erfaringer at det er uaktuelt å bruke det igjen..

Skulle til UK, tenkte det var greit med en trial på Sygic som funka i 7 dager.

Men neida, den klikka umiddelbart etter landing på Heathrow, og løsningen ble papirkart..

Etter det er jeg ferdig med Sygic, dessuten er jo Waze uendelig mye bedre på en del ting!

Lenke til kommentar

Har du Android-telefon eller en iPhone er det også rimelig lett å få inn GPS fra TomTom til den nette sum av ingenting. (Så klart da ikke lovlig).

Lyst til å fortelle meg hvordan? Eller kanskje legge ved en link til en guide? :wee:

No can do. Tips til piratkopiering er mot reglene til forumet. Jeg kan derimot si at Google er din venn.

Lenke til kommentar

Jaja,

meg som ikke har en datapakke

Du er den ene som ikke har abonnement med inkludert data?

Får man i det hele tatt slike abonnement i dag?

Ikke abonnement, kontantkort fra Onecall.

Jeg orker ikke å betale fastpris på en abonnement når jeg har en mobilregning på ca 5kr/mnd.

Lenke til kommentar

Jaja,

meg som ikke har en datapakke

Du er den ene som ikke har abonnement med inkludert data?

Får man i det hele tatt slike abonnement i dag?

Ikke abonnement, kontantkort fra Onecall.

Jeg orker ikke å betale fastpris på en abonnement når jeg har en mobilregning på ca 5kr/mnd.

Lite venner? Sitter du mye hjemme hos mamma?

Lenke til kommentar

Lite venner? Sitter du mye hjemme hos mamma?

Bor alene. Jeg har ikke så mange venner, men jeg har flere enn jeg trenger. De jeg har ringer jeg ikke, fordi i 2014 så er ikke det nødvendig lenger. Om jeg ringer noen så er det stort sett bedrifter.

En hver mann med selvrespekt ringer dessuten kun for å få frem saklig informasjon, ikke for å snakke om hva de hadde til frokost, i en halvtime.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...