Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilkaféen - prat om bilnyheter og bil generelt

Melding lagt til av Gavekort

Retningslinjer fra og med 30/01/2021:

• Elbilspesifikke emner hører hjemme her, så bruk den tråden om du vil snakke elbil
  • Dette skal være et fredelig og sosialt sted for de som liker bil, vi tillater ikke forsøk på å veie opp el mot fossil
  • Elbiler er også biler, så vis respekt for de som vil snakke om elbilen sin på et nøytralt grunnlag

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

slenger litt med leppa og prøver å tøffe seg! :ph34r:

Quota du akkurat ufrivillig norsk rap på sitt beste ?

Oppe i 60 besøk om dagen på nettsiden til lille sotefirmaet, alt for mye pågang for to personer å håndtere :grin2:

Hva ligger forumbruker-rabatten på ?

Lenke til kommentar

slenger litt med leppa og prøver å tøffe seg! :ph34r:

Quota du akkurat ufrivillig norsk rap på sitt beste ?

Oppe i 60 besøk om dagen på nettsiden til lille sotefirmaet, alt for mye pågang for to personer å håndtere :grin2:

Hva ligger forumbruker-rabatten på ?

Det finner vi nok ut av - hva tenker du deg?

Lenke til kommentar

Syns egentlig det er veldig greit å ha gått fra forbruk på nærmere 2 liter på mila ved blandet kjøring til 0,93 på mye hard pedal

De der subaruene har jo en tendens til å bruke latterlig mye i forhold til hva man får igjen og da..

TT'en jeg lånte hadde snittforbruk på 1,79 da jeg var ferdig med den. Gjorde alt jeg kunne for å nå 2 blank.

Jeg passerer lett to liter på mila så lenge det er vinterføre.. :)

Problemet er bare at det lett går så sinnsykt fort når man tråkker på litt med 4wd på vinterføre..

Du har det ikke greit med deg selv, har du?

Endret av Fersk Kebab
Lenke til kommentar

Jeg ser ingen grunn til å spekulere i scam her, hvis det er noe slikt på gang får det være politiets oppgave å etterforske innbruddet.

Det er ikke første gang biler blir stjålet på et slikt vis..

Selv legger jeg ut biler med synlig reg.nr, men jeg bor slik at bilen ikke står parkert utenfor døra, i tillegg opererer jeg aldri med korrekt adresse før salg er avtalt.

Lenke til kommentar

Å komme opp i fartsgrensen er uansett gjort på rundt 7 sekunder i Norge.. (Med unntak av når jeg trekker tilhenger av diverse slag, noe jeg gjør noen tusen kilometer i året)

Men det er noe med at mer motor er morsommere.

Kunne også vært artig å gjøre enda kjappere forbikjøringer med campingvogna bak :)

For å komme seg opp i fartsgrensa på et vis holder det vel med en 30-40hk pr. tonn, men jeg kan ikke tenke meg å kjede meg på den måten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...