Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilkaféen - prat om bilnyheter og bil generelt

Melding lagt til av Gavekort

Retningslinjer fra og med 30/01/2021:

• Elbilspesifikke emner hører hjemme her, så bruk den tråden om du vil snakke elbil
  • Dette skal være et fredelig og sosialt sted for de som liker bil, vi tillater ikke forsøk på å veie opp el mot fossil
  • Elbiler er også biler, så vis respekt for de som vil snakke om elbilen sin på et nøytralt grunnlag

Anbefalte innlegg

Det har du veldig rett i.. Jeg pleier å si til folk at blinklysa dems ikke funker om jeg feks stopper på samme p plass som dem.. Da blir de forfjamsa

"Hey, tenke jeg skulle si i fra at venstre blinklyset ditt bak er ødelagt siden det ikke blinket når du svingte av her" :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Av og til så bruker jeg ikke blinklyset med vilje fordi den personen jeg kunne ha hjulpet ved bruk av mitt blinklys kjører en stygg/teit bil. Oh yeah.

Trodde man måtte være litt mer moden for å få førerkort, men åpenbart ikke.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Av og til så bruker jeg ikke blinklyset med vilje fordi den personen jeg kunne ha hjulpet ved bruk av mitt blinklys kjører en stygg/teit bil. Oh yeah.

Hva kjører du selv?

Han kjører VW. Kun arrogante rasshøl med alt for godt selvbilde kjører slikt.

Kjører du KIA eller? :D

Lenke til kommentar

... seriously?

Nei. Glemte at sarkasme er vanskelig å tolke på internett.

Man vet jo aldri hva folk gjør for å irritere andre billister ;)

Lenke til kommentar

Hva kjører du selv?

Tar dette som et kompliment :)

Kjører hovedsaklig Amarok på firmabilordning, men noen ganger må jeg ta til takke med Volkswagen personbil eller Audi når Amaroken min er ute på arrangement e.l. Har for tiden en Skoda Octavia på privaten, bytter "hjemmebilen" årlig..

Jeg er faktisk litt nazi på at man skal blinke korrekt for bedre trafikkavvikling - jeg irriterer meg stort over folk som blinker til venstre inn i rundkjøringa når de skal rett frem eller til høyre, eller plasserer seg feil fordi de tror noe fremfor å vite.

Jeg kan simpelthen ikke fatte at motoriske egenskaper på noen mennesker er så dårlig at bruk av blinklys i en rundkjøring byr på utfordringer.

Lenke til kommentar

Kjører du KIA eller? :D

Nei..

Dette er hva jeg kjører :D

IMG_2958.JPG

Haha, nice :thumbup:

Jeg er faktisk litt nazi på at man skal blinke korrekt for bedre trafikkavvikling - jeg irriterer meg stort over folk som blinker til venstre inn i rundkjøringa når de skal rett frem eller til høyre, eller plasserer seg feil fordi de tror noe fremfor å vite.

Jeg kan simpelthen ikke fatte at motoriske egenskaper på noen mennesker er så dårlig at bruk av blinklys i en rundkjøring byr på utfordringer.

Skjønner ikke at riktig plassering og blinklys er så sabla vanskelig! Ikke at jeg er verdens beste på blinking, men jeg gjør mitt beste ihvertfall :) Men plassering er ihvertfall noe jeg er nazi på!

Lenke til kommentar

Tar dette som et kompliment :)

I rest my case..! :p

Akkurat som aper viser røde romper, påfugler viser fargerike fjær og krabber viser knehasene sine, så velger mange menn særegne biler for å kapre damer. (skjønt ingen av damene mine har noensinne latt seg imponere over dette, men menn blir enten imponert eller sjalu så jeg får ihvertfall noen reaksjoner ;) ).

Lenke til kommentar

Når man har skrevet slike kontakter kan det faktisk være en fordel at det kjønnet man selv ikke snur seg etter er det som snur seg etter bilen. Det gjør ihvertfall sjansene for kontraktbrudd vesentlig lettere å unngå.

Ellers må jeg si takk for synet du ga meg av en høyere herremann på planet på en blå pickup som flagrer med rød rumpe, bruser med noen fjær og vifter med knehaser..

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...