Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilkaféen - prat om bilnyheter og bil generelt

Melding lagt til av Gavekort

Retningslinjer fra og med 30/01/2021:

• Elbilspesifikke emner hører hjemme her, så bruk den tråden om du vil snakke elbil
  • Dette skal være et fredelig og sosialt sted for de som liker bil, vi tillater ikke forsøk på å veie opp el mot fossil
  • Elbiler er også biler, så vis respekt for de som vil snakke om elbilen sin på et nøytralt grunnlag

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg legger generelt merke til at de som oppfører seg som idioter i trafikken gjerne er folk som har litt dyrere biler. Merke er irrelevant, men det er vel de tyske bilmerkene som produserer biler som faller godt i smak hos denne gruppen og derfor er disse godt representert.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg legger generelt merke til at de som oppfører seg som idioter i trafikken gjerne er folk som har litt dyrere biler. Merke er irrelevant, men det er vel de tyske bilmerkene som produserer biler som faller godt i smak hos denne gruppen og derfor er disse godt representert.

Du har også gamle folk som kjører små billigbiler som yaris, golf, leaf etc eller ungdommer som kjører alt mulig rart.

E: Jeg er jo spesielt oppmerksom på ungdommer siden jeg er ung og dum selv. Jeg ikke tall på hvor mange jeg kjenner som har krasjet og/eller mistet lappen men det er mange. På ingen måte føler jeg at "rike menn i Audi" er noe verre i trafikken enn oss ungdommer f.eks.

Endret av Benny
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Når jeg kjører bil er det stort sett Audifolk som kjører gris.

Trenger ikke å være menn heller, ofte kjerringer oppe i åra.

På mopeden er det en samling av de fleste biltyper.

Lenke til kommentar

All aggresjonen mot Audi og Audi-førere skyldes vel ikke annet en god, gammel misunnelse ...

Men, det er klart man kan bli sur når man kommer til kort i trafikken. :tease:

Ja, du mener det?

Greit nok, det er noen audaer jeg kunne tenkt meg, men Mercedes har det beste alternativet for min del..

Stasjonsvogn, bensinmotor, V8, permanent 4x4, solid automatkasse og tilhengervekt på minst 2 tonn utelukker mye :)

Dessuten er merca morsom å kjøre! :)

Lenke til kommentar

All aggresjonen mot Audi og Audi-førere skyldes vel ikke annet en god, gammel misunnelse ...

Men, det er klart man kan bli sur når man kommer til kort i trafikken. :tease:

"Hey, guys! I found the audi driver!"

jeg er ikke misunnelig på folk som kjører auda.. Det virker jo som blinklys er dyrt ekstrautstyr på auda..

Lenke til kommentar

jeg er ikke misunnelig på folk som kjører auda.. Det virker jo som blinklys er dyrt ekstrautstyr på auda..

Dette er ikke audisjåfører alene om å mangle.

Det har du veldig rett i.. Jeg pleier å si til folk at blinklysa dems ikke funker om jeg feks stopper på samme p plass som dem.. Da blir de forfjamsa

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...