Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilkaféen - prat om bilnyheter og bil generelt

Melding lagt til av Gavekort

Retningslinjer fra og med 30/01/2021:

• Elbilspesifikke emner hører hjemme her, så bruk den tråden om du vil snakke elbil
  • Dette skal være et fredelig og sosialt sted for de som liker bil, vi tillater ikke forsøk på å veie opp el mot fossil
  • Elbiler er også biler, så vis respekt for de som vil snakke om elbilen sin på et nøytralt grunnlag

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Aner faktisk ikke om min senk er godkjent. Hver gang jeg kommer på at jeg burde sjekke så orker jeg ikke å hente vognkortet. Har ihvertfall TUV-papirer, og kunne trengt en firehjulskontroll snart uansett.

Noen som vet om det er problematisk med tyske TUV-papierer?

Lenke til kommentar

Coilovers på orginale støtdempere også kjent som senkefjører altså :p

Du trenger ikke å hente vognkortet, det ligger jo i bilen, sjekk neste gang du er ute å kjører :p

Jepp. Er dette lov?

Det er nettopp det med å hente vognkortet jeg må gjøre, men glemmer det alltid når jeg er i bilen, og det er ork å gå til den. :D

Var ute tidligere i dag for å tørke av bilen etter gårsdagens regnvær. Jeg innser at det ser utrolig håpløst ut å gå over med et håndkle hver eneste gang det regner, men vil ikke ha rust (spesielt i bensinlokket som ikke har drenering, BMW pls). :(

Want to buy garasje pl0x. Kanskje jeg skal investere i et biltrekk.

Lenke til kommentar

FY FAEN SVARTE SATAN JEG HATER DEN FORPULTE DRITTBILEN!!!!

Jeg hater å plages. Må lufte ut litt! Av en eller annen grunn så har den plutselig mistet all effekt over 2000RPM. Jeg har kosta på den 2500kr i ny fordeler uten at det hjalp, nettopp brukt timevis på å skru av alt av deksler for å sjekke registeret, og nå sitter jeg uten en fjerneste anelse om hva som kan være galt :(

Lenke til kommentar

Jeg skal på messa, i hvert fall på lørdag. Har utstillerpass, så det er mulig jeg dukker opp på søndag også. Får se hvor mye jeg får sett på lørdagen. :)

Hvilken bil skal du stille ut?

Ingen bil, har gått rundt og tatt litt bilder og hjulpet til på standen til produktene våre.

Lenke til kommentar

http://www.tb.no/nyheter/bjornars-parkeringsbilde-gar-som-en-farsott-pa-facebook-1.8616070

Hvorfor sier han unnskyld? Er jo Land Cruiseren som står feil :-)

På gamlejobben så hadde vi to transportere og to parkeringsplasser. Ene gangen parkerte jeg klin inntil, bilen ble faktisk stående over natta. Andre gangen stod jeg på tvers, fyren kom med luen i hånden og beklagde for feilparkeringen sin. Var ikke mye feilparkering etter det :)

Jepp. Er dette lov?

Det er nettopp det med å hente vognkortet jeg må gjøre, men glemmer det alltid når jeg er i bilen, og det er ork å gå til den. :D

Var ute tidligere i dag for å tørke av bilen etter gårsdagens regnvær. Jeg innser at det ser utrolig håpløst ut å gå over med et håndkle hver eneste gang det regner, men vil ikke ha rust (spesielt i bensinlokket som ikke har drenering, BMW pls). :(

Want to buy garasje pl0x. Kanskje jeg skal investere i et biltrekk.

Ja, det er lovlig. Madammens bil er godkjent med senkefjærer på org dempere, ikke spesielt behagelig da den kun har gått 80k og veier mindre enn luft. Er heller ikke så bra for demperne i lengden, men det for stå sin prøve :)

Jeg ville vært litt forsiktig med å tørke bilen uten om etter vask, blir fort riper av sånt.

Lenke til kommentar

Jeg skal på messa, i hvert fall på lørdag. Har utstillerpass, så det er mulig jeg dukker opp på søndag også. Får se hvor mye jeg får sett på lørdagen. :)

Hvilken bil skal du stille ut?

Ingen bil, har gått rundt og tatt litt bilder og hjulpet til på standen til produktene våre.

Jeg var der på Søndag. Glemte å sjekke forumet først :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...