Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilkaféen - prat om bilnyheter og bil generelt

Melding lagt til av Gavekort

Retningslinjer fra og med 30/01/2021:

• Elbilspesifikke emner hører hjemme her, så bruk den tråden om du vil snakke elbil
  • Dette skal være et fredelig og sosialt sted for de som liker bil, vi tillater ikke forsøk på å veie opp el mot fossil
  • Elbiler er også biler, så vis respekt for de som vil snakke om elbilen sin på et nøytralt grunnlag

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gratulerer! Brukte Biltema den ene gangen jeg byttet selv og de holdt i ca 1 år.

Nå kan jeg dette, så worst case så bytter jeg igjen. Koster pæren 1/6 av OEM så det var verdt et forsøk, pluss at jeg visste ikke om det var tenneren som grillet pærene, så da ville jeg eksperimentere med noe litt billig.

Ryker den fort så skal jeg påkoste to nye Osram/Phillips pærer.

Lenke til kommentar

Selve lakkeringsprosessen tar vel ikke mer enn toppen et par dager, men jeg leverte felga på høsten og sa at det ikke var noe hast siden det er sommerfelger da de hadde mye å gjøre. Han skulle se om han fikk sniki de med om de skulle lakke noe i mattsvart den nærmeste fremtiden. Henta de igjen først i romjula men da hadde de vært ferdige en stund og.

Lenke til kommentar

Ser ut som du har krom kant, altså vibrasjonspolert eller diamantkuttet kant slik som gutta på Østfold Felgteknikk kaller det. Hvis du vil ha sånn kant så må du nok betale litt mer pr. felg.

I ditt tilfelle er det kanskje like greit å kjøpe nye felger om du ikke går for å få sandblåst og pulverlakkert hele felgen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...