Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilkaféen - prat om bilnyheter og bil generelt

Melding lagt til av Gavekort

Retningslinjer fra og med 30/01/2021:

• Elbilspesifikke emner hører hjemme her, så bruk den tråden om du vil snakke elbil
  • Dette skal være et fredelig og sosialt sted for de som liker bil, vi tillater ikke forsøk på å veie opp el mot fossil
  • Elbiler er også biler, så vis respekt for de som vil snakke om elbilen sin på et nøytralt grunnlag

Anbefalte innlegg

Ble slept løs på en gokartbane med tungsykkel nå i dag.

Guuuud bedre å morsomt.

Det kan være verdt å nevne at det er i regi med kjøreskole så jeg får jo ikke slept meg helt løs, men det skal faktisk ikke stort mer fart enn at man greier å legge seg ned i svinga før dette er ustyrlig gøy!

Endret av Hansien
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Er det straffbart å ha nummerskilt i frontrute hvis jeg har en frontfanger som er skadet og ikke har mulighet til å feste det der? Får jeg bot eller pålegg om å fikse det kjappest mulig?

Så lenge det er godt synlig bør det gå greit som en midertidlig løsning.

Å kjøre med sterkt skadet frontfanger / ingen frontfanger er ikke lovlig, sånn btw.

Lenke til kommentar

Drømmer om å ordne meg en liten bane med peden :p

Ja, det er en moped, men fortsatt :p

Jeg har sagt det før, jeg donerer eiendom til ungdom som vil drive på med motocross, eller trail. (det fører til at marken ikke kan dyrkes på)

Og på vinteren så har det lite effekt på marka.

Men det er ingen her som holder på med slikt.

:(

Lenke til kommentar

Ikke drikker og ikke kaster opp. Generelt om de oppfører seg så har jeg ingenting i mot fulle folk.

Skal se på en 2004 A6 på Tirsdag. Gleder meg som en unge, selv om jeg ikke er sikker på om det blir kjøp. Litt stiv i prisen, så jeg tror det blir kjøp om jeg får den ned noen tusenlapper. Kan lett takke nei, så håper jeg får god leverage på forhandlingene.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Drømmer om å ordne meg en liten bane med peden :p

Ja, det er en moped, men fortsatt :p

Jeg har sagt det før, jeg donerer eiendom til ungdom som vil drive på med motocross, eller trail. (det fører til at marken ikke kan dyrkes på)

Og på vinteren så har det lite effekt på marka.

Men det er ingen her som holder på med slikt.

:(

Her er det mange som har crosser. Tipper politiet er ute hver helg å kjører etter ungdom på crosser. Folk har jo ikke noe sted å kjøre, så da blir det på tilfeldige jorder og skog.

Politiet burde tillate kjøring på avsperrede områder, så folk får rast fra seg under kontrollerte forhold.

Lenke til kommentar

Er frykten for at noen kaster opp i bilen som gjør at jeg ikke vil ha noen med. Og generell faenskap folk kan finne på i baksetene, og som ikke jeg får gjort noe med ettersom jeg kjører.

Kline til bremsen og be de pelle seg ut fungerer utmerket for å få de til å skjerpe seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...