Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilkaféen - prat om bilnyheter og bil generelt

Melding lagt til av Gavekort

Retningslinjer fra og med 30/01/2021:

• Elbilspesifikke emner hører hjemme her, så bruk den tråden om du vil snakke elbil
  • Dette skal være et fredelig og sosialt sted for de som liker bil, vi tillater ikke forsøk på å veie opp el mot fossil
  • Elbiler er også biler, så vis respekt for de som vil snakke om elbilen sin på et nøytralt grunnlag

Anbefalte innlegg

Jeg har allerede havnet i avisa med fullt navn og biulmerke forrige og eneste gang jeg kræsja..

Denne bilen koster over en halv mill. (over 500hk)

Jeg vil ikke si hvilken bil det er, plutselig finner alle ut hvem jeg er pga avisa.

Og ja, jeg har sikkert bilder av bilen min fra carspotting på bilfora.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En bil til en halv mill nå i 2014 er i aller høyeste grad ikke noe spesielt. Jeg sitter selv å argumenterer både mot og for å handle pickup med prislapp på 500-600.000,-

Så normalt sett så sier jeg til deg som alle andre som ror seg slik i land at dette antageligvis er tull og tøys! Kan du skryte av at du har en tøff bil kan du joggu fortelle hvilken det er og.

Lenke til kommentar

Skryt på deg etter beste evne! Folk er uhyre flinke til å juge på seg i bilmiljøet i Norge dessverre.

Gidder bare svare litt på det du skrev.

Ja, for jeg skryter på meg v10 motor, når det står v10 når du åpner pansret, det må jo være falske merker, ikke sant?

(Det var kanskje litt dumt å skrive, du skjønner vel hvilken bil det er utifra den informasjonen)

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Det finnes flere biler hvor V10 står på bakluka og/eller siden av bilen.

Uansett er ikke problemet at jeg tviler på at bilen din har en V10'er. Problemet ligger i at du, som litt for mange andre egentlig, påstår at du har en bil. En bil med 500hk. En bil med V10'er. En bil til halv million. Men når du blir spurt hvilken bil, og eventuelt bildet av den, hvor begge deler er av folks interesse fordi vi sitter på en del av et forum som er befengt av autofile folk så begynner man å svime rundt med påstander om ditt og datt. Jeg driter i navnet ditt, faktisk så driter jeg i deg. Jeg er bare fysen på hvilken av de mange bilene i verden med V10'er du har jeg.

Har du ikke interesse av å svare på det gjør du og en stor feil ved å påstå at du eier dette. :)

Fattern hadde en Ram SRT10 med kompressormata V10'er og ~700hk i vognkortet. Han var aldri i avisa på grunn av den bilen..

• Liker 4
Lenke til kommentar

Ja, og det står V8'er på motordekselet på bilen min og Raptor på bakstussen... :ph34r:

Selv om jeg er veldig skeptisk til at avisa legger ut fult navn uten førers/eiers samtykke av et trafikkuhell vil jeg ikke tvile et sekund på at bildet av skadet bil legges ut.

Men siden du fortsatt driver å ror så elegant i land får jeg konkludere med at du, som mange andre, bare farer med tull og tøys for å enten vinne respekt eller status.

Dessuten, om du er redd for å kjøre av med den bilen så kan jeg fortelle deg en enkel ting. Selg den, for du er åpenbart ikke i stand til å håndtere den!

Lenke til kommentar

Hva i alle dager har det med spørsmålet mitt å gjøre? Om du forteller biltype her og nå, hva har det med at navnet ditt ender opp i avisa om du kræsjer?

Men siden du er så redd for at du kræsjer så gjør du det vel lurt med å selge bilen. Du er tydligvis for nervøs når du håndterer påståtte 500hk.

Lenke til kommentar

Selv da jeg var ute å kjørte bil med lovlige 700hk hadde jeg såpass kontroll over meg selv og bilen at jeg ikke hadde et behov for å kjøre med frykt for å kræsje.

Til og med den gangen jeg fikk prøve rettframbil med 4 sifferet antall hester var eneste tingen jeg var nervøs for å det var å kvele den eller å spinne i gang når jeg skulle ta i gang.

Lenke til kommentar

Selger bilen så fort jeg får et bra tilbud.

Driter i hvor mye forsikring og pris på en WRX STI er. Skal ha en.

Ja, skal ikke ha gullfelger, og matt svart farge på dekk og resten av bilen

Tviler på jeg betaler mer i forsikring enn den bilen jeg har nå :p

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Jeg tipper det er snakk om en BMW M5 E60, 5 liters V10 med 507 hk orginalt...

Billigere modell og lillebror passer fint til beskrivelsen da bmw har mange 5 serier og mange forskjellige motoralternativer :p
Lillebrorbilen var sikkert en E39 eller E34 med en slapp bensinfirer :p
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...