Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilkaféen - prat om bilnyheter og bil generelt

Melding lagt til av Gavekort

Retningslinjer fra og med 30/01/2021:

• Elbilspesifikke emner hører hjemme her, så bruk den tråden om du vil snakke elbil
  • Dette skal være et fredelig og sosialt sted for de som liker bil, vi tillater ikke forsøk på å veie opp el mot fossil
  • Elbiler er også biler, så vis respekt for de som vil snakke om elbilen sin på et nøytralt grunnlag

Anbefalte innlegg

Hvor store er felgene? Er de 18" vil jeg si at 500 pr. dekk er svært gunstig. Om dekkene bare har gått 1500 km så kommer kjøperen til å gjøre en veldig god deal.

Vanskelig å selge dekk igrunn, men 215 bør være en grei dimensjon. Er vel en del Golf eller A3 som må ha dette (istedenfor 225) for å ikke subbe med 18". 215 er en ganske sær dimensjon, derfor blir det fort litt dyrere hos de lokale dekk-pusherne.

Gratulerer med utrolig kule felger :) De var 10 ganger bedre enn de billig-felgene du hadde tenkt til å kjøpe!

Er 17 tommer slik som de kina felgene :) Hadde 18 på bilen før, men det blir for store felger og lite profil.

Ja, er fornøyd med kjøpet :D Trenger bare litt plastidip så er dem perfekt!

Endret av Zepticon
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen her som vet hvordan jeg stiller inn dieselvarmeren på bilen? :p usikker på om det er webasto eller eberspracher shitet.. men det er hvertfall en svart styring ved siden av rattet. Fire knapper. En P, opp, ned og "varme"tegn :p

Bilde hadde hjulpet vanvinttig mye :p

Lenke til kommentar

Sikkert noe a.la denne. Trykk på "User manual" og "Summary" etterpå, så får du kanskje noen pekepinn. P skal jo være program, men hvorvidt man skal trykke den én gang eller to, eller holde inne lenge for å programmere er umulig å vite.

Det er mange forskjellige modeller, så du bør prøve å se om du finner noe modellbetegnelse på boksen, eller som nevnt: i det minste poste et bilde.

Endret av E.C.
Lenke til kommentar

De som snakket om at WRX/WRX STI felger passer som hånd i hanske, screw you.

Når jeg importerer en ny WRX STI, så er det første jeg gjør er å lakke felgene.

Prøvde du å si de som snakket om at WRX STI og gullfelger passer som hånd i hanske ?

For den første setningen din ga ikke mening...

EDIT: Var vel han her du refererte til ?

Nå har jo "alle" rånegutta gullfelger. Syns det hadde vært tøft hvis du hadde dippa bilen svart og felgene blodrøde

Dipper ikke bilen, men sier ikke nei til røde felger! Men så går subaru og gull hånd i hånd da:)

Endret av Hardboiled Rice
Lenke til kommentar

Selv som en konsept-modell så er det vel først og fremst galskap og kunst som står i fokus. Jeg hadde foretrukket et symmetrisk design og litt mindre ekstremiteter. Ser derimot for meg at det kan bli et godt samler-objekt.

Men sett fra siden så synes jeg ikke det organiske designet tar seg dårlig ut. Sett bakfra så ser det ut som en Aventador rævkjørt av en trailer.

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...