Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilkaféen - prat om bilnyheter og bil generelt


Melding lagt til av Gavekort

Retningslinjer fra og med 30/01/2021:

  • Elbilspesifikke emner hører hjemme her, så bruk den tråden om du vil snakke elbil
  • Dette skal være et fredelig og sosialt sted for de som liker bil, vi tillater ikke forsøk på å veie opp el mot fossil
  • Elbiler er også biler, så vis respekt for de som vil snakke om elbilen sin på et nøytralt grunnlag

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herregud. Da blir det nok ikke 535i som førstebil :p Får krysse fingrene om at 525i 24V har bedre forbruk, da denne visstnok har nesten like mye kraft som 535.. (eller har jeg hørt feil?)

En kompis og jeg kjørte gjennom europa ifjor med en 525i 12v og vi lå ganske beint på 1l milen i snitt over 12 000km. Da må det også tas hensyn til at farten gjerne i snitt lå på 130-140.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Hørt om prosjekter? Det finnes tusenvis av prosjekter med samme utgangspunkt som Banksy har og som harblitt fine.

Og før du sier det, ja det finnes like mange prosjekter som har gått i dass.

Lenke til kommentar

Herregud. Da blir det nok ikke 535i som førstebil :p Får krysse fingrene om at 525i 24V har bedre forbruk, da denne visstnok har nesten like mye kraft som 535.. (eller har jeg hørt feil?)

Greit nok at du vil ha en tøff førstegangsbil og alt det der, men en 535 vil nok bli et økonomisk selvmord. I tillegg bør man nok ha noe erfaring før man hopper bak rattet på noe slikt. Sterk bil + tung i nesa.

Lenke til kommentar

Tror aldri du kommer til å eie noen fin E34. Du har for lite penger.

 

Ser tråd på tråd at du er i drømmeland.

Neida. Har sett flere 520i og 525i som har samme farge og skjermer som jeg vil ha (det som ellers hadde kostet mye), og da kostet de ikke mer enn rundt 30k. Da med rundt 250.000 km på telleren, noe som funker fint som førstebil. Forsikring har jeg sett rundt 10-15k.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke helt hva Audi tenkte på når de designet håndbrekket på A3 8P... Se bilde. Håndbrekket går omtrent rett opp og krasjer dermed i armlenet. Utrulig irriterende.

 

Armrest.jpg

Oppbevaringsboksen/armlenet går an å vippe opp, gjør det ikke?

 

Tror ikke at rånere som liker å nappe i brekket var det VAG tenkte på når de designet interiøret...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...