Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilkaféen - prat om bilnyheter og bil generelt


Melding lagt til av Gavekort

Retningslinjer fra og med 30/01/2021:

  • Elbilspesifikke emner hører hjemme her, så bruk den tråden om du vil snakke elbil
  • Dette skal være et fredelig og sosialt sted for de som liker bil, vi tillater ikke forsøk på å veie opp el mot fossil
  • Elbiler er også biler, så vis respekt for de som vil snakke om elbilen sin på et nøytralt grunnlag

Anbefalte innlegg

Feil, stemplene ovenfor hverandre gjør ikke det samme. Det ene kommer på TDC og fyrer av, mens det andre blåser ut eksos på TDC ;)

 

Iallefall på subaru, den tenner i rekkefølgen 1-3-2-4

hvor layout er slik

Front
2------1
4------3

 

Og bare for å utheve en ting fra ferrari siden..

 

 

 

A completely new 4.4-litre flat-12 engine was placed behind the driver and passenger in the new 365 GT4 BB (Berlinetta Boxer), which was first shown in prototype form at the Turin Salon in November 1971 and entered production in 1973.

Så står ikke boxer i anførselstegn her :p Endret av Hardboiled Rice
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du tror de oppgraderingene var gratis?

I tillegg ser den ikke ut og har automat. Ja det går fortere å gire men halve moroa med å kjøre bil er borte.

 

Jeg gir en lang F i hvilke biler den slakter, jeg hadde lett tatt en R32, R33 eller R34 over en R35..

Nop, og jeg veit hvor mye de koster. Og den blir fortsatt mye billigere enn andre "superbiler"

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Tror drive testet bilen for litt siden, ble sagt hvor mye delene kostet, men husker det selvfølgelig ikke :/

 

Edit: Beklager, så ikke siste posten til Banksy.

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar

Sett opp ett regnestykke da, ny GTR i Norge, samt alle delene for å tro ut det Hk tallet av den.

2013 modellen regga Norge, litt i underkant av 2 mill. Ams alpha 12+ ca 110k dollar = 700.000kr

 

2,7mill.

 

1200kr per hest ish = 1200-585 = 615 * 1200 = 740.000kr

 

Total sum = 3.5m +-(100.000kr)

 

Der har du en bil som drar det meste inkludert det fleste R sykler og andre ting.

 

Bare for å dra opp noen priser fra finn.no

 

Aventador Cab: 5,2mill uten avgifter.

CCR CCXR : 4,9mill regga

Carrera 05: 3,7mill regga

 

 

Ingen av de overnevnte hadde kjørt ifra en Alpha 12.

EDIT: R35 er ikke noe riskoker.

Så mod post nå, my bad.

Endret av R3pulsive
Lenke til kommentar

2013 modellen regga Norge, litt i underkant av 2 mill. Ams alpha 12+ ca 110k dollar = 700.000kr

 

2,7mill.

 

1200kr per hest ish = 1200-585 = 615 * 1200 = 740.000kr

 

Total sum = 3.5m +-(100.000kr)

 

Der har du en bil som drar det meste inkludert det fleste R sykler og andre ting.

 

Bare for å dra opp noen priser fra finn.no

 

Aventador Cab: 5,2mill uten avgifter.

CCR CCXR : 4,9mill regga

Carrera 05: 3,7mill regga

 

 

Ingen av de overnevnte hadde kjørt ifra en Alpha 12.

EDIT: R35 er ikke noe riskoker.

Så mod post nå, my bad.

Hadde glatt stått over den. Galskap å betale 3,5 mill for en tunerbil. Gi meg en 458 Italia, o.l. anyday.

 

 

 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Noen som har peiling på hvor jeg kan finne ut hvilke xenonpærer jeg trenger til bilen?
Mener at jeg ikke fant det i manualen ved en tidligere anledning, men skal selvsagt dobbeltsjekke.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Google?

Har prøvd det, finner bare masse rot, nyere Opel har ikke akkurat noe særlig entusiastmiljø rundt seg.

Skulle hatt originalt da det er snakk om bare den ene pæra, så eksakte spesifikasjoner er et must.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...