Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilkaféen - prat om bilnyheter og bil generelt


Melding lagt til av Gavekort

Retningslinjer fra og med 30/01/2021:

  • Elbilspesifikke emner hører hjemme her, så bruk den tråden om du vil snakke elbil
  • Dette skal være et fredelig og sosialt sted for de som liker bil, vi tillater ikke forsøk på å veie opp el mot fossil
  • Elbiler er også biler, så vis respekt for de som vil snakke om elbilen sin på et nøytralt grunnlag

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hahaha, dette er det politiet skal prioritere å ha kontroll av fremover.

 

http://www.an.no/bil/article6979436.ece

 

Det håper jeg virkelig! Såpass mange idioter som kjører med feil lys (bl.a en taxi her i Stavanger som har mer lys i tåkelyset enn i xenon kjørelyset, glad jeg ikke har møtt han når det regner)

 

I tillegg stod det noe om at når man har stoppet skal man benytte park-lys, dette håper jeg at de tar noen rundt med mot taxiene som står i byen og henger. Blir blendet av lysene deres på vei opp en bakke med fotgjengerfelt på toppen, plent umulig å se fotgjengere..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Synes det er rart at bil industrien ikke har auto-parklys ved aktivering av håndbrekk, åpning av dør (sette bilen i park ved automatgir)

Da hadde jo lysene gått av og på mens man ligger sidelengs gjennom svingene :tease:

Lenke til kommentar

For øyeblikket ingenting.

 

Var en spøk.

 

Edit: Er lov å nappe i ønskestaven selv om man kjører forhjulstrekker :p

Prøvde du å skrive selv om man ikke kjører forhjulstrekker ?

 

Er så sjeldent jeg bruker brekket, enten så flicker jeg, eller så clutcher jeg...

I transaksjoner lar jeg bilens vekt gjøre jobben med å rotere ræva den andre veien..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...