Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilkaféen - prat om bilnyheter og bil generelt


Melding lagt til av Gavekort

Retningslinjer fra og med 30/01/2021:

  • Elbilspesifikke emner hører hjemme her, så bruk den tråden om du vil snakke elbil
  • Dette skal være et fredelig og sosialt sted for de som liker bil, vi tillater ikke forsøk på å veie opp el mot fossil
  • Elbiler er også biler, så vis respekt for de som vil snakke om elbilen sin på et nøytralt grunnlag

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Hører rykter om at en kompis til faren min har bestilt en Lexus LFA som kommer i løpet av året har kommet til Stavanger. Eneste LFAen som er registrert i Skandinavia.

 

Veldig fristet til å ta kontakt med han. :p

 

http://www.worldcarf...ump-after-lexus

Den har han vel hatt i over et år.

Fikk faktisk se bilen den dagen han fikk den, han var innom nabobygget der jeg jobber :)

 

Han fikk jo kommunen til å høvle den ene fartshumpen i gata si og:

http://www.side3.no/article3610845.ece

Lenke til kommentar

 

Litt missvisende sak. De tok bare å skrelte av toppen da humpen var for høy ihht reglene. Var ute på Hundvåg forsovet.

Den har han vel hatt i over et år.

Fikk faktisk se bilen den dagen han fikk den, han var innom nabobygget der jeg jobber :)

Han fikk jo kommunen til å høvle den ene fartshumpen i gata si og:

http://www.side3.no/article3610845.ece

 

Artikkelen var ikke poenget mitt, men det stemmer. :) Problemet var at han ikke kunne komme hjem på grunn av den lave klaringen til bilen.

 

Ganske morsom sak da.

Lenke til kommentar

Om jeg skulle hatt en Audi.

 

73402_209643739159717_89438980_n.jpg

 

 

 

Er selv veldig fan av Audi S5, men jeg liker en med litt mer balanse mellom "Classy" og ehh.. Pøbel? Prøvde å finne en "tuna" som jeg likte bedre, denne her er ikke akkuratt som jeg ville ha min, men noe lignende.

 

Audi-S5-By-Senner-12.jpg

 

Endret av SLi
Lenke til kommentar

Har merket en litt merkelig ting med servoen på bilen min, om jeg har tar et fult rattutslag til en side, for å så rette opp til senter og forsette videre andre veien, slutter servoen all hjelpekraft på 0. grader, så tar det kanskje et sekund eller 2 før den hjelper videre. I hurtige manøvre, har det blitt litt hjerte i halsen når det skjer, siden rattet plutselig låser seg rett frem ett lite øyeblikk. Forklaringer? Skal det være slik?

Lenke til kommentar

Er selv veldig fan av Audi S5, men jeg liker en med litt mer balanse mellom "Classy" og ehh.. Pøbel? Prøvde å finne en "tuna" som jeg likte bedre, denne her er ikke akkuratt som jeg ville ha min, men noe lignende.

 

Audi-S5-By-Senner-12.jpg

 

2-dørs eller dropp det... 4-dørs utgaven er jo en slags vanskapning :S

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Hva er den raskeste, hovedsaklig rett frem, bilen man får for 4-500k? Den skal kunne brukes hver dag.

 

Jeg hadde satt pengene mine på en C5 Vette, hva tenker dere?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...