Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilkaféen - prat om bilnyheter og bil generelt

Melding lagt til av Gavekort

Retningslinjer fra og med 30/01/2021:

• Elbilspesifikke emner hører hjemme her, så bruk den tråden om du vil snakke elbil
  • Dette skal være et fredelig og sosialt sted for de som liker bil, vi tillater ikke forsøk på å veie opp el mot fossil
  • Elbiler er også biler, så vis respekt for de som vil snakke om elbilen sin på et nøytralt grunnlag

Anbefalte innlegg

Vel, poenget er, jeg liker formen og funksjonen som er, så hvorfor skal jeg endre det til noe du liker når jeg liker det som det er ?

Dessuten er det mye annet fint å bruke penger på enn en grill.

Jeg nevner i fleng:

Kraftigere swaybar foran og bak,

Kraftigere droplinks foran og bak

Kraftigere swaybar innfesting

Overhaling av girkasse samt 1-4 PPG

Fikse opp diverse lakkskader

Sikkert mye mer før grill i det heletatt står på tapetet.

Og skulle jeg hatt en ny grill hadde det blitt denne

7798266736_6a9f873c35_z.jpg

Endret av Hardboiled Rice
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fordi det ikke kommer frem før de siste innleggene at du liker formen du har nå. Jeg kunne jo strengt tatt ikke vite dette fra før av. Uansett så har jeg heller ikke sagt at du MÅ bytte, men at bilens utseende hadde løftet seg mang en hakk om den hadde blitt byttet.

At det finnes mange andre ting å bruke penger på kan jeg si meg enig i, men det betyr automatisk ikke at et grillskifte ikke bør stå på agendaen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Pappa titter på bil nummer to for tiden.

Det blir nok ikke pendlerbil, men heller en litt mer spesiell bil. Han er veldig svak for Morgan og Defendere, men heller nok litt mer mot Defender, da de er litt mer praktiske. Vil ha lang utgave, alt fra '05 og opp er interessant, tenker å ikke overskride 300 000kr.

Noen som kan si noe om kjøreegenskaper på nyere modeller, er fult klar over at dette ikke er en bil som hinter til aktiv kjøring eller er svært komfortabel. Hvordan er det å kjøre lengre turer med den, type 20 mil. Da tenker jeg støy og komfort.

Jeg har lyst på en som ser litt røff ut, type snorkel, lysrampe, takgrind og litt grovere hjul (dette medfører muligens litt mer støy).

Hva mener dere om bilen, og hva bør man være obs på?

Lenke til kommentar

Nei, han spør om en Defender, en Land rover altså. Han sa også at en bil av bilmerke Morgan hadde vært interessant.

Saxy: Spør Artic Trucks om de vil modde en Defender for faren din :)

Endret av SLi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...