Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilkaféen - prat om bilnyheter og bil generelt

Melding lagt til av Gavekort

Retningslinjer fra og med 30/01/2021:

• Elbilspesifikke emner hører hjemme her, så bruk den tråden om du vil snakke elbil
  • Dette skal være et fredelig og sosialt sted for de som liker bil, vi tillater ikke forsøk på å veie opp el mot fossil
  • Elbiler er også biler, så vis respekt for de som vil snakke om elbilen sin på et nøytralt grunnlag

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

To litt mindre turboer som kun skal fore tre sylindre hver på 1 bar spoler fortere opp en enn større som skal fore seks sylindre på samme trykk da de to første har mindre volum å fylle, så ja.

Endret av Hansien
Lenke til kommentar

Det er tre grunner til at jeg glatt står over Gatebil.

Stort fokus på fyll, mange idioter som kjører som tullinger i håp om å komme på Gatebil-filmen og lite kjøring i forhold til hva du betaler.

Takker meg heller til mindre profilerte treff hvor man får kjøre mer blant folk ikke satser sine og andres biler for å komme på trefffilmen og hvor ikke alle kjører rundt i bakrus dag to av treffet.

Endret av Hansien
Lenke til kommentar

Hadde det ikke vært for de grunnene jeg never fører til at Gatebil er en gedigen vits i mine øyner som jeg ikke vil støtte med en eneste krone, hadde nok jeg og tatt turen for å titte og kjøpt bladene jevnt og trutt.

Endret av Hansien
Lenke til kommentar

Jeg har ikke vært på Gatebil av den grunnen at jeg ikke orker å kjøre 9-10 timer. Jeg har derimot en del kamerater som har reist ned dit, med den hovedtanken å drikke - virker det iallfall som. De har kun snakket om festene da de returnerte hjem, og var nesten aldri borte på selve banen og så på kjøringen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QjT4b9

Noen som har hatt indre endeledd gåen på bilen? Hos meg smeller det helt inne ved mansjetten til tannstanga, og hele slangen til servotanken rører seg brutalt.

Tenkte ikke over at det er ledd inne også. Stress å bytte dem? Må bytte noe foringer i bærearmene på begge sidene, tenkte å bytte indre endeledd samtidig.

Endret av Slettet-QjT4b9
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Jeg var jeg var veldig keen på Japsetreffet i går, men det passet ikke. E30meet virker også veldig interessant, men kommer nok ikke til å dra :/

Treffet 200sx-ogn arrangerer på Dagali hadde vært fint det også.

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...