Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilkaféen - prat om bilnyheter og bil generelt


Melding lagt til av Gavekort

Retningslinjer fra og med 30/01/2021:

  • Elbilspesifikke emner hører hjemme her, så bruk den tråden om du vil snakke elbil
  • Dette skal være et fredelig og sosialt sted for de som liker bil, vi tillater ikke forsøk på å veie opp el mot fossil
  • Elbiler er også biler, så vis respekt for de som vil snakke om elbilen sin på et nøytralt grunnlag

Anbefalte innlegg

:love:

Finnes det en grei sort 525i sedan med manuell kasse til en fornuftig pris når jeg er ferdig i forsvaret kjøper jeg den tvert, det eller 200tq, eller S4/S6 2.2t,

 

Evt. 940/240 vogn med b230ft/fx

 

Har hatt bitteliten bil, liten bil, mellomstor bil og stor bil å funnet ut at det må være stor bil som går brukbart som er tingen :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Håpløs lav i mine øyne er hovedsakelig alt fra avataren min og lavere. Passelig høyde for normal kjøring i Norge er mer denne med 40/20 senk og original rulleomkrets på hjul, da må man være litt forsiktig over fartsdumper uten at man må stoppe all trafikk i flere km omkrets pga man må løpe ut å legge ut plankebiter :p

 

Noe sånn?

http://www.youtube.com/watch?v=SbP36mF3Gx0

Lenke til kommentar

Æsj, et lengre innlegg kom ikke med.

 

Takker for komplimentene. Jeg begynner å bli fornøyd med den nå. Mangler bare å fullføre sotingen (er sotet på 4 av 5 lovlige (blir nok soting på 7 totalt) Vurderer å gå opp et hakk i mørk-het på de som allerede er sotet. I tillegg vil listene rundt bilen bli blendet og bilen lakkert rundt inkl panser etter sommeren.

 

I tillegg har jeg litt audio/små-elektriske prosjekter som går i tillegg til bytte av slitedeler og generelt vedlikehold.

Lenke til kommentar

I tillegg så er vel Sharif mer eller mindre konkurs i tillegg (om han er personlig konkurs vet jeg dog ikke), så er ikke sikkert han har råd til å eie en slik bil lengre engang.

 

Men det navnet poppet opp i mitt hode også.

Uansett veldig trist det som skjedde. Sjåføren av bilen burde kanskje vurdert sine egne ferdigheter før han begynte med slik kjøring.

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar

Mercedes Benz E klasse fra 92 og frem til 94. Må være firesylindret, ga 20k for en 300 automat en gang. Beste bilen for 20 tusen i verden, smud sikker vil med god plass. Bruker litt bensin men firern bruker ikke all verden.

 

300 er da en sekser og den drikker bensin, den trenger ikke du da.

Endret av Mammakamelen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...