Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilkaféen - prat om bilnyheter og bil generelt

Melding lagt til av Gavekort

Retningslinjer fra og med 30/01/2021:

• Elbilspesifikke emner hører hjemme her, så bruk den tråden om du vil snakke elbil
  • Dette skal være et fredelig og sosialt sted for de som liker bil, vi tillater ikke forsøk på å veie opp el mot fossil
  • Elbiler er også biler, så vis respekt for de som vil snakke om elbilen sin på et nøytralt grunnlag

Anbefalte innlegg

Jeg syns ikke hekken på CLA ser helt bra ut. Den nye A-klassen tar seg best ut som 5-dørs kupe eller hva det nu heter.

Syns bilen er nydelig fra alle kanter, men er i tvil om grillen. Blir den litt voldsom? Tror kanskje den blir litt nedtonet hvis man setter på AMG-pakken, men samtidig blir det litt "too much" med skjørt rundt hele bilen, røde kontraststriper i setene, stålpedaler, diamanter i grillen, etc. Men også hekken er veldig forskjellig alt etter hva slags pakke man velger.

Styling har vel litt med alder å gjøre også. Ikke så mange over 70 år som vil bruke kr 25.000,- på et sportslig utseende. DinSide skrev om bilen i går og de mener man ha AMG-pakken på grunn av egenskapene den gir bilen. Var inne på hjemmesidene til Mercedes og bladde fra standard til Urban til AMG og ser tre helt forskjellige biler! Artig å høre hva andre her på forumet mener om CLA i forskjellige utgaver.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Uten at jeg orker å finne noen kilder her og nå så har jeg lest flere plasser hvor det faktisk kommer frem at selve banen er det eneste som har gått med pluss de siste årene i ringparken. Er alt annet som ødelegger for ringen. Det er vel mange som har kjempet for å få ringen ut av ringpark før det går galt med alt sammen.

Det stemmer. det er hotellet, fornøyelsesparken og alt det andre som går til hel. Selve ringen har vel nær sagt alltid vært profitabel. Enda ett eksempel på at bedrifter ekspanderer mye raskere og mye større enn hva som faktisk er bærekraftig. Håper de drar ringen ut av røkla.

Lenke til kommentar
Holdt på å bli kattemorder i går. Kom kjørende da jeg så en katt som gikk ut, og satt seg midt i veien og bestemte seg for å vente på meg. Jeg bremset maks, og jeg stoppet 2-3 meter unna katten som fremdeles satt der og glante på meg. Jeg hadde en fart på 80 km/t, så den katten var heldig.

Satt på med min far far Oslo til Tønsberg i fjor vinter. Rett før drammen, midt på motorveien, sitter det en katt på streken mellom feltene. Vi ligger i ytterfeltet, og litt forran oss en annen bil i innerfeltet - fremre bil passerer og katten blir sittende. Plutselig bestemmer den seg for å fortsette å gå over veien, plutselig hørte vi bare dunk-dunk :(

Endret av WheelMan
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Så den redd ringen videoen, og så en SLS. Kom da til å huske på når Clarkson kjørte en SLS i USA. Er bilen virkelig så crappy å kjøre, eller er han bare ræva til å kjøre?

Lenke til kommentar

Kattelogikk? Det er fuglelogikk også :p

"Hi, my name is Johnny Birdville and this is the car-dodge!"

Og når du sier vei opp mot hovden, da må jeg spørre av ren nysgjerrighet, holder du til i Kristiansand ? :p

Dyre-logikk kan man vel si!

Nei, men er født der, så masse slekt, og noen venner.

Lenke til kommentar

Hvor mye regjeringen sløser på idioti ved vegbygging. Fantastisk regjering forresten.

Vi betaler skatt for: Dårlig sykehus, dårlig veg, dyrt for biler, mat osv....

Er det noe positivt med Norge egentlig? For oss som ikke henger på Nav altså

Endret av BMWcoupeftw
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...