Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilkaféen - prat om bilnyheter og bil generelt

Melding lagt til av Gavekort

Retningslinjer fra og med 30/01/2021:

• Elbilspesifikke emner hører hjemme her, så bruk den tråden om du vil snakke elbil
  • Dette skal være et fredelig og sosialt sted for de som liker bil, vi tillater ikke forsøk på å veie opp el mot fossil
  • Elbiler er også biler, så vis respekt for de som vil snakke om elbilen sin på et nøytralt grunnlag

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du kan da ikke være misunnelig på det der, Bjellesau. Det er jo BMW.

Spiller ingen rolle - RR er et ikon. Å kjøre en sånn bil er som å spoone Marilyn Monroe.. Og BMW har masse flotte kjøremaskiner selv om merket og en del av imaget ikke appellerer til meg ;)

Endret av Bjellesau
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Deilig å komme seg inn døra gitt. Blir rart å ikke ha bil fremover, men slik er det noen ganger :) . Opplevde største ashaten i dag på vegen. Det er ikke normalt å ta en forbikjøring for å hive inn bremser og prøve å sperre bilen bak slik at han skal kjøre inn deg...

Lenke til kommentar

Er uansett direkte farlig. Hadde jeg smelt inn i vedkommende så hadde det ikke blitt noe pent. Kjørte en større SUV mot en mindre mercedes. Klarte å komme meg forbi med litt sladd da jeg måtte legge meg ut på skulderen.

Tror jeg hadde større motor enn han også. 2.2l turbodiesel med intercooler :p

Endret av Rolf_X
Lenke til kommentar

Har en slik kniv her nærmest. 20cm lang samekniv for friluftsbruk... Ikke noe jeg "normalt" har liggende i bilen og kommer nok aldri til å ha den i bilen annet enn på veg til/fra tur.

Men uansett. Det å ligge opp i ræva på meg gjør ikke at jeg kjører raskere. Da kjører jeg heller litt saktere vis jeg føler for det.

Endret av Rolf_X
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...