Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilkaféen - prat om bilnyheter og bil generelt

Melding lagt til av Gavekort

Retningslinjer fra og med 30/01/2021:

• Elbilspesifikke emner hører hjemme her, så bruk den tråden om du vil snakke elbil
  • Dette skal være et fredelig og sosialt sted for de som liker bil, vi tillater ikke forsøk på å veie opp el mot fossil
  • Elbiler er også biler, så vis respekt for de som vil snakke om elbilen sin på et nøytralt grunnlag

Anbefalte innlegg

Var det ikke en som sa at skrubaru tålte mye? :tease:

Sånn bare for å fyre opp en diskusjon

tumblr_m0hia2tRLQ1qfnh94o1_250.gif

Kan ikke huske å ha sagt de tåler mye ;)

Men når man monterer ting og glemmer at man ikke skal stramme til stabstagforingene mot bilen før den står på bakken, så blir det feil spenn i staget og da ryker ting fort =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skummelt føre på veiene i dag. Her er hva jeg kom over:

q0tPvuD.jpg

ZO9MDhz.jpg

Fikk ikke særlig god følelse i magen da jeg gikk bort til bilen. Det viste seg at det var ingen i bilen, og det var ikke lapp eller lignende - men bilen var låst og varseltrekanten var satt opp. Uansett, jeg ringte politiet, og de hadde ikke fått melding om dette. Luktet litt bensin også.

Uansett, sjåføren har uansett vært heldig som traff trær. Hadde ikke trærne vært der, så hadde han fått seg et kaldt bad.

Lenke til kommentar

Var i Finland i fjor å kjørte bil på isbane. Det var artig det gitt :). Kjørte da amarock og litt forskjellig. Artig dag uansett :).

Tror eieren av bilen jeg har lånt kommer til å lure når jeg leverer den. Hadde nær literen på mila og nå under 0.8... Sjekka den opp litt og fylt luft i dekka og "blåst" den rein på litt hard kjøring :p

Lenke til kommentar

2013 Golf VII - check!

150hk 4Motion - check!

Jeg forstår ikke helt hvorfor ikke VW vil lage denne med DSG. Det er det samme med BMW som ikke vil tilby 120d xDrive med automatkasse.

I dag fikk jeg forresten vite at jeg får min 120d (rwd) minst en uke før tiden. Skulle egentlig få den neste fredag,men det blir heller denne uken (ons, tor eller fredag). Skal si jeg gleder meg!

Lenke til kommentar

Du har ikke tilfeldigvis vært på trackday på Daytona?

Vurderer det i høst.

Nei, jeg har ikke vært å sett på løp, men jeg har vært på omvisning på banen, de har daglige turer.

Det er vel Daytona 500 førstkommende søndag, merker at det begynner å komme masse folk inn til byen.

Har vært masse kjøring i det siste, pga dette: http://en.wikipedia....wiki/Speedweeks

Nascar er jo så og si folkesport her i USA. Amerikanerne elsker slikt.

Lol wtf? høres jo ut som en Ju87 som stuper ned for å bombe...

Ja det bråker helt sinnsykt, det høres over hele byen, selv helt ned på stranda, og det er ganske langt unna banen.

Endret av Apox
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...