Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilkaféen - prat om bilnyheter og bil generelt

Melding lagt til av Gavekort

Retningslinjer fra og med 30/01/2021:

• Elbilspesifikke emner hører hjemme her, så bruk den tråden om du vil snakke elbil
  • Dette skal være et fredelig og sosialt sted for de som liker bil, vi tillater ikke forsøk på å veie opp el mot fossil
  • Elbiler er også biler, så vis respekt for de som vil snakke om elbilen sin på et nøytralt grunnlag

Anbefalte innlegg

Flere som har sett bildet av Nissan Murano CrossCabriolet?

Hørte om bilen for lenge siden, men trodde ikke det var noe annet enn et tullete rykte. Nå viser det seg altså at bilen faktisk skal lanseres.

Nissan her i Norge har riktignok ikke hørt om noen europeisk lansering, så man må vel ta turen til USA for å få sett en.

post-72408-0-56337300-1289808199_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Jeg er egentlig ikke enig i at den ser grusom ut. Finnes mange biler som visuelt sett ser verre ut. (Med forbehold om at jeg ikke har sett bilen live enda.)

Men jeg klarer ikke å se hva som er poenget. En kabriolet-SUV? What? Hvorfor?

Det er vel fordi de kan? :-P

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Jeg kan sikkert hoppe på hendene gjennom snøen til og fra jobb hver dag. Jeg gjør det likevel ikke.

Du er jo kun individ for deg selv, og som du sikkert forstår representerer du ikke hele menneskeheten.

Poenget er at selv om du synes noe er helt usmakelig, så betyr ikke at resten av verden også synes det.

Uansett, gidder ikke og diskutere dette noe videre x]

Lenke til kommentar

Ja, jeg husker det verserte noen rykter om denne for en stund siden. Når jeg tidligere i dag så at den faktisk er på vei måtte jeg le litt, mens jeg samtidig tenkte "hvorfor ikke?". Fra å trykke ut biler som Almera, Primera og Tino til å komme med snertenheter som Juke og Qashqai, syns jeg den hører hjemme i Nissans portfolio. Og det er vel ingen steder i verden hvor denne bilen passer bedre enn i California, vil jeg anta. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Noen andre som skal på Top Gear Live show ? :-)

Jepp! 2 stk gullbilletter ventes her :new_woot:

Har du fått bestilt?

Har fått tak i 2 Gold billetter med tilhørende flybilleter, blir bra :-)

Lenke til kommentar

Har du fått bestilt?

Jepp, fikk tak i dem på forhåndssalget. Mangler bare å fikse fly og hotell nå :) Tror dette blir FETT! Ikke bare er det herlig å gå inn sin egen inngang hvor man blir mottatt med en drink frem til de nydelige sitteplassene før man etter showet får komme bak scenen og sjekke ut alle bilene etc! :cool::love:

Endret av Amberlamps
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Har du fått bestilt?

Jepp, fikk tak i dem på forhåndssalget. Mangler bare å fikse fly og hotell nå :) Tror dette blir FETT! Ikke bare er det herlig å gå inn sin egen inngang hvor man blir mottatt med en drink frem til de nydelige sitteplassene før man etter showet får komme bak scenen og sjekke ut alle bilene etc! :cool::love:

Hehe, kjøpte flybilleter med en gang, blir t/r fra stavanger samme dagen x] (skal se showet kl 15:00).

Har og tro på at det blir veldig bra !

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...