Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilkaféen - prat om bilnyheter og bil generelt


Melding lagt til av Gavekort

Retningslinjer fra og med 30/01/2021:

  • Elbilspesifikke emner hører hjemme her, så bruk den tråden om du vil snakke elbil
  • Dette skal være et fredelig og sosialt sted for de som liker bil, vi tillater ikke forsøk på å veie opp el mot fossil
  • Elbiler er også biler, så vis respekt for de som vil snakke om elbilen sin på et nøytralt grunnlag

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet av biler med popup-lykter som er ganske lave? Vet om Honda NSX, men det er umulig å finne lykter fra den, og BMW 8-serie, som blir litt vel skjeve for min del :p

 

Aner ikke hvor lave du vil ha, men det er jo en del biler som har hatt sånne lykter opp gjennom. Kan jo være noe av det passer.

 

Første generasjon MX-5 (finnes også en del kit til disse som gjør lyktene lavere), Celica (MK3 og 4, hvis jeg ikke husker feil), MR2 MK1 og MK2...

 

Synd at de ikke lanserer den for oss dødelige. Folk kjøper jo M5, E63 AMG, RS6 og så videre.. Så hvorfor ikke en Volvo? Jeg syns S60en er utrolig fin.

 

Jeg mener å ha hørt at S60 Polestar kommer. Det var imidlertid en stund siden, så den kan jo ha blitt skrinlagt siden det. Jeg tror imidlertid det vil skje, da Volvo de siste årene har vist en tydelig tendens til å ville konkurrere med "de store gutta". Da er jo nesten en supersedan obligatorisk - om ikke for salget, så hvertfall for imaget.

Lenke til kommentar

Synd at de ikke lanserer den for oss dødelige. Folk kjøper jo M5, E63 AMG, RS6 og så videre.. Så hvorfor ikke en Volvo? Jeg syns S60en er utrolig fin.

Polestar har uttalt flere ganger at de ønsker at dette nettopp skal bli volvo sitt svar på M, AMG og RS bilene. Men er Volvo som er vanskelig og ikke ønsker det.

Lenke til kommentar

Her i Norge hadde nok Volvo tapt på det, markedet er begrenset (spesielt med tanke på ryktet som kjedelig familiebil Volvo har).

 

Hadde de droppet karbonfiberen og brukt r-design stylingen (+ evt vingen og evt defuser bak som kanskje, er nødvendig for å holde bilen på bakken) så tror jeg nok det fort blir et godt kjøp ytelse/pris messig. Bilen ser jo bra ut også (burde komme i flere farget mtp sleeper-funksjonen)

Lenke til kommentar

Hadde de droppet karbonfiberen og brukt r-design stylingen (+ evt vingen og evt defuser bak som kanskje, er nødvendig for å holde bilen på bakken) så tror jeg nok det fort blir et godt kjøp ytelse/pris messig. Bilen ser jo bra ut også (burde komme i flere farget mtp sleeper-funksjonen)

Er det ikke det de skal gjøre med kommende C30 og S60 Polestar Edition?
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...