Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilkaféen - prat om bilnyheter og bil generelt


Melding lagt til av Gavekort

Retningslinjer fra og med 30/01/2021:

  • Elbilspesifikke emner hører hjemme her, så bruk den tråden om du vil snakke elbil
  • Dette skal være et fredelig og sosialt sted for de som liker bil, vi tillater ikke forsøk på å veie opp el mot fossil
  • Elbiler er også biler, så vis respekt for de som vil snakke om elbilen sin på et nøytralt grunnlag

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lurer på om de som legger ut videoer av sin egen idiotkjøring tror de har rett. "Altså, han foran meg hadde stoppet foran et fotgjengerfelt, og det gadd jo ikke jeg, så jeg tenkte jeg skulle kjøre forbi på høyresiden, men der var det forsyne meg kommet en drittsekk som også stoppet, så da ble det kræsj, da."

Hva er det som feiler folk?

Alkoholisme. Men grunnen til at vi får se disse tingene, er jo at det har blitt så populært med kamera i bilen der borte. Jeg sier ikke at Norge ikke har mye bedre trafikkultur enn Russland, men det skjer mye rart her også, som vi i beste fall får lese om i avisene.

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar

Har tenkt å skaffe meg et nytt gopro kamera å feste i grillen til sommeren, men vet ikke om jeg burde redigere vekk skiltnummer på idiotene. Synes egentlig ikke det skal være nødvendig.

 

Ikke nødvendig pr norsk lov. Media sensurerer som følge av Vær varsom plakaten, men du kan legge ut hva du vil så lenge det er offentlig tilgjengelig (ute på gata f.eks)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...