Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilkaféen - prat om bilnyheter og bil generelt


Melding lagt til av Gavekort

Retningslinjer fra og med 30/01/2021:

  • Elbilspesifikke emner hører hjemme her, så bruk den tråden om du vil snakke elbil
  • Dette skal være et fredelig og sosialt sted for de som liker bil, vi tillater ikke forsøk på å veie opp el mot fossil
  • Elbiler er også biler, så vis respekt for de som vil snakke om elbilen sin på et nøytralt grunnlag

Anbefalte innlegg

 

Meg nytter det ikke å diskutere med :p

Enig i det du sier om SR20, men hadde jeg hatt råd til drifting hadde jeg kostet på meg en rb/2jz for lydens skyld :p

Hadde jeg hatt en ls hadde den bare blitt kompressormatet til den store gullmedaljen

Edit: Det jeg har mest lyst på er en OM606 med turbo og presse <3

Jeg vet at du er håpløs å diskutere med, og men skal jeg satse på mye banekjøring og alt skal gå i fra min lomme velger jeg ls før mye annet gromt.

Kunne jeg fått en gategodkjent 200 med en rb så er det ingen tvil på hva jeg vil valgt. Men det er jo vidt forskjellig bruk og.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vet at du er håpløs å diskutere med, og men skal jeg satse på mye banekjøring og alt skal gå i fra min lomme velger jeg ls før mye annet gromt.

Kunne jeg fått en gategodkjent 200 med en rb så er det ingen tvil på hva jeg vil valgt. Men det er jo vidt forskjellig bruk og.

Jeg informerte egentlig han derre LS fantasten :p

 

Jeg hadde slått ned meg selv hvis jeg hadde diskutert med meg selv, det er helt sikkert hoho

 

Flott med litt variasjon :p

 

Hadde vært fett med V12'ere i drifting :D Av typen twin turbo

Lenke til kommentar

Gleder meg sånn til og se denne sidelengs, (om enn kun på video) verdens feiteste hilux!

http://engineeredtoslide.com/2013/01/ets-drift-ute-running-start-at-2013/

Snodig det der at noen folk kun bruker SR20'er

 

Drifting er bilsportens svar på kunstløp. Sikkert veldig vanskelig og imponerende, men gay as hell.

Meh, ser heller på kunstløp enn ishockey, kunstløp har iallefall berter i tights!
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Nei, men nå har jo du bilde av en fotballspiller som avatar, så det er ikke noe man regner med at du skal forstå, akkurat som jeg ikke forstår hvordan folk kan engasjere seg i å se på 22 mannfolk som løper å krangler om å få en ball inn i ett av 2 kvadratiske nett

Ja og du har avatar v en girstikk, så da kan man ikke anta annet enn at du har det fordi du liker å sitte på den, og kun det :-)

Fuck logic.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...