Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bilkaféen - prat om bilnyheter og bil generelt

Melding lagt til av Gavekort

Retningslinjer fra og med 30/01/2021:

• Elbilspesifikke emner hører hjemme her, så bruk den tråden om du vil snakke elbil
  • Dette skal være et fredelig og sosialt sted for de som liker bil, vi tillater ikke forsøk på å veie opp el mot fossil
  • Elbiler er også biler, så vis respekt for de som vil snakke om elbilen sin på et nøytralt grunnlag

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+oiasdf79

Utslitt er det første jeg tenker. Og denne typen rustflekk koster mer enn det smaker å få fikset. Ville heller gjort det selv.

Lenke til kommentar

Er ikke farlig med det første siden den er lite eksponert, men ville vært nøye med å tørke der etter vask. Jeg vil ikke på stå at en slik bil til 30k er verd å sende til verksted for noe sånt, koster nok mer enn det smaker. Prøv å puss litt og kryss fingrene for at det er bare overflaterust :) I og med at det er ganske skjult, så trenger ikke resultatet være 120% kosmetisk.

Lenke til kommentar

Nei, ekje 159. Mener formen er helt lik som Brera, men synes å huske at navnet er lengre :p giulietta synes jeg ikke stemmer..

Det er tre modeller som har fronten du tenker på: Brera, Spider (Brera uten tak), og 159. Giulietta og Mito, de to nye modellene, har en front basert på 8C Competizione. :)

Lenke til kommentar

Digger når jeg møter randoms på veien som er med å race :D

Kjørte mot den nye Mercedes A-klassen i stad. A180 med 2 endestusser bak, 1 på hver side. Når jeg kjørte forbi han var det tommel opp fra begge og når jeg tok av på avkjørselen min vinka vi begge "Ha det". Det er så hyggelig med sånne folK! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...